══════ •『 ♡ 』• ══════
Yazar'dan
Marinette " S-sen Kara Kedisin."
Adele dayanamadı ve onları çatının üstünden izlemeye başladı.
İkisi de daha konuşmadı ve öylece birbirlerinin yüzüne bakmaya başladılar.
Adele bu sesizlikten bıkmış bir şekilde konuşmaya başladı.
"Hadi ama yeter artık ikiniz de birbirinize aşıksınız itiraf edin 4 yıldır bu anı bekliyorum hadi.İtiraf edin."
"NE"dedi. Adrien.
Sonra Marinette dönüp."Sen bana mı aşıksın?"
Marinette kafa salladı.Adele ise çatıda horon tepiyordu.
Adrien"Yani beni ben için mi reddettin."
Marinette"Evet,ama sen hem uğur Böceği'ne hem Kagami'ye aşıksın. Marinette'e değil."
"Hayır ben Sana aşığım."
"Hayır değilsin."
Adele çatıda neredeyse sinirden ve üzüntüden ağlıyacaktı.
Adele çatıdan indi ve dönüştü.Ama duvarın arkasından hâlâ onları izliyordu.
Adrien"Leydim lütfen affet beni"
Marinette ağlayarak."Şu an değil şu an olmaz şimdi olmaz."
Diyerek ara sokaktan çıktı.Çantasını aldı ve evine gitti. Adrien'da aynı şekilde.
Adele'den
"Eeee mucizeler bende kaldı ay gerçekten bu ikiside beyinsiz."
Önce Adrien'nın evine gittim. Nathalie beni Adrien'nın odasına götürdü. Bunun odası bizim ev kadar.
Kara kedi mucizesini ona verdim."Al bunu Bana bak Adrien Marinette seni affedene kadar. Ondan özür dileyeceksin. Tamam mı?"
"Özür dileyeceğim zaten. Ama."
"Ama?"
"Ama sende konuşsan ben onu seviyorum ona söylesen."
"Tamam zaten şimdi onun evine gideceğim."
"Tama görüşürüz"
"Görüşürüz."
Adrien'nın evinden çıkıp. Marinette'in evine gittim. Kapıyı çaldım kapıyı Marinette'in annesi açtı.
"Buyrun"dedi.
"Şey Marinette evde mi onunla konuşmam lazım."
"Kendisi biraz üzgün gibiydi sen arkadaşımsın?"
"Evet evet arkadaşıyım neye üzüldüğünüde biliyorum bu yüzden onla konuşmam lazım"
"Tamam odası yukarıda bu arada adın nedir? "
"Adele,ben çıkıyorum o zaman"
Marinette odasına çıktım. Yatağında oturmuş öyle boş boş karşısındaki duvara bakıyordu. Bu hali bence çok korkunç.
"Marinette"
Bana bakmadan konuştu."Ne var."Sanırım. Yok sanırım değil. Baya baya bana sinirli.
Yanına gidip oturdum."Adrien'ı Affetmiyecek misim?"
"Önce seni affetmem gerekmez mi?"
"Doğru ama ben onu affetmeni daha çok istiyorum."
"Hemen olmaz"
"Yani affediceksin"
"Evet"
"E o zaman niye bekletiyorsun. Ha anladım biraz acı çeksin sonra affediyim diyorsun yani. Ama sonra senden vaz geçerde Kagami'yi severse ben karışmam. Yada karışırım niye karışmıyım değil mi?"
Kıkırdadı komiğine gitti sanırım. Sonra konuşmaya başladı.
"Biliyor musun? Seni ilk başta hiç sevmemiştim. Ama sonra çok sevdim."
"Biliyorum herkes böyle ilk başta hiç biri seni sevmiyordum diyor. Sonra çok sevdim diyor. Ama hepsininde iyi anlaştıktan sonra bunu itiraf etmesi beni güldürüyor.
"Marinette,al küpelerin"deyip küpelerini ona uzattım.Küpelerini taktı. Ortaya Tikki çıktı.
Marinette bana"sen bu akşam burada kalsana yarın okula birlikte gideriz."
"Tamam ama önce şu denilen amca ya mesaj atıcağım."
"Tamam"
Telefonnumu açıp amcam yazan numaraya bastım. Ve şöyle yazdım. Amca ben bir arkadaşımda kalacağım.
Oda cevap olarak biliyorum senin burada yaşamadığınıda biliyorum bu yüzden istediğin yerde kalabilirsin.
Bende tamam yazıp. Marinette'e "Kalacağım izin verdi. "dedim
"Tamam al bunları giy ben diktim."
Elindeki pijamaları aldım gerçekten çok güzel dikmiş.
"Marinette,biliyor musun? Bu dünyada en sevdiğim karaktersin."
"Teşekkür ederim."
"Ama ne yalan söyliyeyim.Uğur böceği halinde Kara Kediyi reddettiğinde sana çok sinir oluyordum."
"Ama ben onun Adrien olduğunu nereden bileyim."
"Haklısın ama aman neyse hadi yatalım."
"Tamam sen burada yat ben kendi yatğımda yatayım."
"Tamam"deyip. Dediği yatak gibi kanepeye yattım.(Marinette odasında var ya bir sürü koltuk mu yatak mı anlamadığım işte onlar.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adele Miraculous Dünyasında [✓]
Fanfic❝Adele Bernard Miraculous Fanı Bir Kızdır.Peki bu kız fanının olduğu çizgi dizinin içine girerse ne mi olur?Adele'nin komik ve eğlenceli yolculuğunu okumak ister misin?❞ Writer & Miraculous [Başlangıç ve Bitiş] ↷ ➷2020 ➷2020 ...