İlk görüş

7 1 0
                                    

Emre'nin ağzından;
2 yıl önce:
Sinirliydim.Gerizekalı herifler bir işi bile beceremiyorlardı.O gün en büyük düşmanım olan YILDIRIM adlı ne boksa kendini bi halt sanan mafya benim mekanımı basmış.Ama bizim adamlarımız bir boku bile becerememişler.Bu yüzden 4 kişi öldürdüm ve toplam 37 adam öldürmüş oldum.o sinirle çıktım işte mekandan. Sinirle yürüyordum boş sokakta kii bi kız gördüm. Korkak adımlarla ağlayarak gidiyordu. Merak ettim niye ağlıyordu. Ama banane ki kozlardan ben sadece zevk alan biriyim. Umursamayarak gidiyordumki aklım takıldı Kıza. Daha dikkatli bakmaya başladım sarsışın olan saçları benden çok koşa olan sadece tahminen 1.65 lerde olan mavi gözlü ve ona çok yakışan elbisesine baktım. Niye ağlıyordu O. Düşünmeye başladım ve çıktım o sokaktan. Ama LANET OLSUN aklımdan çıkmıyordu o mavi kızarmış gözleri. Ertesi gün adamlarımdan birini çağırdım.

-Ne oldu abi
-bana dün akşamki kızı bul HEMEN!
-peki abi

Şimdi diceksiniz adam nereden biliyor o kızı. Biliyorsunuzki ben bir mafyayım ve normal mafya deil 1 numaralı mafya olduğum için ve düşmanlarım olduğu için korumalarım vardı. O yüzden öyle söyledim adamlara.

Onu düşündüm. Dün geceki o halini. Başını yere eğmiş bir şekilde neden yürüyordu. 1 saat böyle düşünürken içeri görevlendirdiğim adamım girdi.

Ben bir amda sert bir tonla;

-KONUŞ!
-abi kızın adı ASU ELİTAN 17 yaşında ve 1 ay SOnra reşit olucak. Ailesinden sadece babası var ama ne kadar baba denilebilirse.Okud......

-ne kadar baba denilebilirse derken?
-abi babası hergün barlarda bayanlarla birlikte içiyor ve o bayanları evine getiriyormuş hemde kız evdeyken.Ve kız bunlardan dolayı rahatsız olduğunu belirtince babası onu defalarca dövüyormuş. Be abi araştırdığımıza göre dünde babası ona tokat attığı için kız ağlıyormuş.

-duyduklarım karşısında şok oldum. NE DEMEK LAN TOKAT ATMAK.

-o Kızı iyi Koruyun. Eğer bir daha babası döver veya ağlarsa öldürdüğüm 38.adam olursun ANLADINMI!
-anladım abi.

Kim yapar lan ASUYA BUNU. Nasıl bir baba lan bu adam ama bir daha dövemicek. Eğer döverse.öldürüüm. Ben bu konulara sinirlenirsen bir anda sessizce konuşmaya başladım

-yoksa bu kızı önemsiyormuydum??

———————————————————

Biliyorum çok mantıksız geçişler oldu ama ilk bölüm özür dilerim

VOTE atmayı unutmayın❤️

MAFYA BOZUNTUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin