Emre'nin ağzından:
Hemen adamımı çağırdım daha sıkı olarak araştırmalarını istedim ama aklımdan çıkmıyordu neden dövüyordu babası bu kızı. Belki zorla evlendirmek istiyor olabilir. Ama kızın parmağında yüzük yok. Olamaz. Belki babası rahatsız oluyordur kızdan. Olabilir. Belki babası kızı sevmiyordur. Bilmiyorum amına koyim. BİLMİYORUM.Kızın niye sırtında kemer izleri çar niye kaşı patlak. Niye dudağı patlak. Beden kız ağlıyor. Neden kız bavullu bir şekilde kapının önünde yatıyor.
Aklıma bir anda o kızın belki kalacak varı yeri yoktur diye geçirdim içimden.Ama ben o kıza şimdi ne diycektim. Ben çok büyük bir mafyayım ve sana acıdığım için sana bir ev tutmak istiyorum mu dicektim. Ne dicektim. Düşün Emre düşün. Belki bir çekilişe sokturtursam sonra tesadüfen ona çıkmış gibi yaparsam? EVETTT işte bu. Şimdi iş bunu planlamaya geldi.
2 gün SOnra
Emre'nin ağzından:Herşey hazırdı. Sanki çekiliş ona çıkacakmış gibi yapacaktım. Tek iş kızın geçtiği yollara görevli koymaktı. Ama onuda nasıl yapacaktım. Düşün Emre düşün. BULDUMMM. Kızı takip ettirip yolunun karşısına çıkartacaktım görevlileri herşey tamamamdı. Şimdi sıra o çekilişi sunmak. O zaman görev başlasın...
Asu'nun ağzından:
O günün üstünden 2 gün geçti ve ben sadece bankta yatıp kalkıyordum ve üstümdekinden çok rahatsızım. Sadece Yanımda 150 tl var ve ben sadece pantolon ve yemek alabilirim. Üstümdeki olabilir ama pantolon asla olmazdı. O yüzden AWM'ye gidip pantolon almaya karar verdim. Ama en ucuza nasıl alacaktım. Tüm mağazayı gezmem gerekecekti. Hem ben nerede kalacaktım. En önemlisi ben nasıl gidicem. Neyse el mahkum yürüyerek girmek zorundayım.
26 dakika SOnra:
Allahım sonunda geldim. Ve ya allah diyerek girdim. Şu ana kadar 6 tane mağaza gezdim ve hepsi çok pahalıydı. En son mağazaya girmek için gidiyordum ki gözüme bir çekiliş çarptı. Çekilişte 3+1 ev vereceklerini açıklıyorlardı. Ne olur ne olmaz diye katılmak geçti içimden. Ama çıkmaz bence. Ya çıkarsa. En iyisi katılmak. Bencede bencede katılmak. Neyse gittim ve görevli arkadaşa sordum;-Şey merhaba ben çekiliş için gelmiştim.
-merhaba çekilişe katılmak Mı istiyorsunuz?
-evet rica etsem nasıl çekilişe katılacağımı söylermisiniz?
-tabikide efendim. Buyurun önden ben sizi çekilişin başvurulduğu yere götüreyim.
- çok memnun olurum.
Uzun bir aradan SOnra nihayet katılmıştım çekiliş ama sonuçlar yarın açıklanacakmış. Oldun beklerim bir gün daha yada kaç gün daha yatacağım belli olmaksızın banklarda. Allahım umarım bana çıkar diyerek parktaki banklardan birine yattık ve uyumaya çalıştım
Emre'nin ağzından:
Ben düşünürken içeri adamım girdi. Ve konuşmaya başladı:
-Efendim herşey tamam Asu hanım katıldı çekilişe ve bu arada kız parktaki banklardan birisinde yatıyor Efendim.
-ne bankların üstünde. Peki üstüne örtü var mı?
-yok Efendim ve araştırdığımız kadarıyla yemek de yememiş Efendim.
Hemen emir vererek konuşmaya başladım.
-hemen kızın üzerine örtü ve sabah o kalkmadan yemek koyun.
-peki Efendim.
-Çıkabilirsin.
Bu kız niye aç ve bankın üzerinde yatıyor
~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~>~
Evet bitti Canlar oy vermeyi unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BOZUNTUSU
Random-Sen bir mafya bozuntususun anladın mı? Bir anda kolumu sıkmaya başladı.Ve sonra usulca fısıldadı -Eğer Benimle bir daha böyle konuşursan,! -Ne! -Sen bu mafya bozuntusuna katlanmak zorundasın ASU!