• 15. Bölüm •

101K 2.2K 1.2K
                                    

Geç oldu özür dilerim ama bence güzel bir bölüm sizlerle 💕

Zilin çalmasıyla sıradan kalktık "iyi günler hocam" diyip çıktık "eve bırakayım mı?" Diyen batuya baktım. Burak'ı görmemiştim son atışmamızdan sonra o yüzden ne yapacağımı bilmiyordum. Zaten eve gidecektim.

"Olur" diyip beraber okuldan çıktık. Burak'ın arabası da zaten yoktu. Gitmişti. Gerçekten yatağıma yatar yatmaz ağlamayı planlıyordum. İlk günden yaşadıklarımıza bak. "Niye sessizsin" başımı çevirip batuya baktım. "Yoruldum" diyip gülümsedim. "Hemen uyursun o zaman"

"Aynen öyle, sen ne yapacaksın"

"Damlayla görüşeceğim"

"Damla?"

"Partide tanıştığım kız"

"Ooooo" diyip koluna vurdum "görümce oluyor muyum sonunda" kısa bir gülüş takınıp sigarasını çıkardı "sanmıyorum ecoş çok zor"

"Yahu niye zor, önünde iki yol var; biri sevdiğin kıza açılmak, diğeri imkansızsa bu kızla denemek"

Sigarasından uzun bir çekiş yapıp kırmızı ışıkta durduğumuz için bana baktı. "Aşk hiç o kadar kolay yollar seçebileceğin bir şey değil"

"Niye ya, seviyorsan ve sevginin arkasındaysan yolunda ilerlersin"

"Ya karşındaki imkansızsa" diyip nefesini umutsuzca dışarı verdi. Üzülüp koluna sarıldım "batuş şu kızla tanıştır artık beni ,imkansız mı değil mi bir bende anlayayım" koltuğunun altına alıp tek koluyla sarıldı. "Şimdilik anlama cadı"

"2 yıldır böyle diyorsun" diyip yüzüne baktım. Güldü ve sigarasını yüzüme üfledi. "Sence neden böyle diyorumdur"

Dudaklarımı bilmiyorum manasında büzüp düşündüm. "Tanıdığımız birinin olması imkansız"

"Neden"

"E çünkü öyle olsa hemen anlardım"

Güldü "öyle mi" diyince heycanla başımı kaldırdım "yoksa tanıdığımız biri mi"

"Hemen anlardın" diyince üzülerek başımı indirip "peki ben kızı hiç gördüm mü"

"Bilmem görmüşsündür herhalde"

"Sık sık mı görüyorum yoksa öyle arada bir mi"

"Sık sık" diyince şaşkınca baktım. Kimdi ya? "Sık sık kimi görüyorum ben şu sıralar" Parmaklarımla saymaya başladım "melisa daha neler, eda onunda sevgilisi var, seda hiç sevmiyorsun, ceyda orospusu sana yürüyor zaten ilgilensen giderdin" ağzıma hafif vurup "yakışmıyor" diye kızınca gülüp devam ettim "sınıftaki kızlardan da olduğunu düşünmüyorum çoğu yeni, ay birde ayşe var" güldü ve başını olumsuzca salladı "ayşe'yi ne yapayım"

"E birde kendimi görüyorum sık sık" diyince bakışlarını gözlerime indirip "acaba sen misin" diyince eline vurup güldüm "4 senedir tanıyorsun beni o zaman 2 sene olmazdı" gülümseyip başını salladı "hem biz abi kardeş gibiyiz" diyip başımı koluna yasladım. Ona karşı sevgim gerçekten bu şekildeydi. Ve eminim onunda bana karşı sevgisi öyleydi. Onun mutluluğu benim mutluluğumdu. Aynı şekilde üzüntüsüde. O yüzden o kızı bir bulursam fena edecektim

Evimin önüne gelince teşekkür edip indim arabadan. Bahçeye girip tofitayı görünce gülümsedim,kucağıma alıp sarıldım. Biraz vakit geçirdikten sonrada pınar ablayla tofitayı öylece bırakıp çıktım odaya. Kapımı kapatıp üzerimdekileri çıkardım. Duşa girip kafamdakileri boşaltmak amacıyla yarım saat kadar küvette durdum ardından durulanıp havluya sarılıp çıktım. Kırmızı iç çamaşırlarımı giyip üzerinede beyaz göbeği açık asklı tişört altınada siyah rahat şort giydim. Saçlarımı tarayıp açık bırakıp kalktım. Kıyafetlerimi kirli sepetine atıp aşağıya inip kendime cips kola şeker ne varsa alıp odaya çıktım. Telefonumu kapatıp çalışma masama oturdum. Aklımdakilerden ders çalışarak kaçabilirdim.

Pardon ÖğretmenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin