"Finne!" vykřikl jsem. stál jsem na verandě. venku bouchaly ohňostoroje. měl jsem slzy v očích. chcete vědět proč? vrátíme se o dva týdny zpátky.
~ před 2 týdny ~
~pátek 18 prosince~
poslední den školy před vánocemi! jupiii! a pak jenom válení, válení a válení. cpaní se cukrovým a rozbalování dárků. a to všechno s Finníkem. chodíme spolu už krásný dva měsíce. od Finnova projevu v jídelně se všechno změnilo. Sadie mě teda málem podřízla ale žiju tak je to dobrý. začalo spolu chodit víc holek s holkama a kluků s klukama a nikomu to nepřijde divný. přijdu si víc svobodný. už se tolik nebojím když mě někdo uvidí držet se ruku s Finnem jak si to kráčíme po chodbě na matiku. prostě je to o dost lepší. teď sedím na hodině angličtiny. učitelka něco mele a já ji vůbec nevnímám a to mám ajinu zrovna docela rád. "we were couple..." bylo jediný co jsem slyšel. zapsal jsem si to do sešitu abych jakože tam něco měl. na angličtině sedím sám. Finn se mnou na ni nechodí. teď má myslím biologii. za to Sadie na ni se mnou chodí. když mě Sadie chtěla zabít zjistilo se že bere drogy. nevím jak se to řešilo a je mi to v celku jedno. někdo zaklepal na dveře. "dále." řekla učitelka. do třídy vešla nějaká holka. měla dlouhé brunet hlasy, výrazně zelené oči a na sobě měla skinny modré džíny a bílé oversize triko s nějakým nápisem. na nohou měla bílé nike tenisky na kterých ze strany měla nakresleného toma a jerryho. byla jen trochu namalovaná a v ruce držela iphone. ta asi chudá nebude (tohle nemá být narážka na iphony taky ho mám). je docela hezká protože všichni kluci ze třídy z ní nespustili oči. ne že by se mi nějak líbila to ne. ale obávám se o Finna. dříve mi popisoval svoji vysněnou holku..jo bolelo mě to..a tahle je jí až moc podobná. řekl bych že splňuje všechny požadavky ohledně vzhledu do Finn uvedl. ale je poslední den školy co tady dělá? "dobrý den." usmála se. má bílý rovný zuby. super. další z požadavků. jestli je laskavá a umí svádět tak jsem v prdeli a s Finnem se můžu rozloučit. ne! Finn je můj. po tak dlouhý době co se známe mi ho nepřebere nějaká... "jmenuju se Sophie." nějaká Sophie! "ty budeš ta nová studentka, dobře, najdi si místo a posaď se." prohlásila učitelka. teď lituju že sedím sám. nějaký kluk shodil svého spolusedícího ze židle aby si k němu mohla sednout. nechci s ní sedět. ale ne ona si prostě dala tašku k lavici vedle mě a sedla si. "ahoj." usmála se na mě. "ahoj." řekl jsem. budu milý. i když se mi zrovna nechce. to že jsem gay ještě přece neznamená že musím odsuzovat každou holku která je dost hezká na to aby sbalila Finna. ale nechci aby to skončilo jako s Millie nebo Sadie. tahle je milá. zatím. soustřeď se na angličtinu. "umm...máš to špatně..." řekla. jo a je chytrá. ukázala prstem na jedinou větu kterou jsem si napsal do sešitu. we was couple. "co?" nechápal jsem. "má tam být were ne was." opravila mě. "jo jasně." snažil jsem se to říct mile ale stejně jsem zakoulel očima. "mně se to takhle líbí." hodil jsem na ni nucený úsměv a otočil se zase na učitelku. je vlezlá, hezká, chytrá a ráda opravuje lidi. a s ní mám jako sedět na angličtině. "hele..." zašeptala. "provedl by jei mě školou? jsem tu nová takže nevím kde co je." fajn...to bych mohl zvládnout.~crrrrr přestávka~
zazvonilo na přestávku a já si začal balit sešity do tašky. Sophie si věci ani nevytahovala protože přišla v půlce hodiny. mám ji teda provést po škole..okey. jelikož je svačinová přestávka tak to stihnu. vyšel jsem ze třídy a málem jsem do někoho narazil. "Finne!" vykřikl jsem. "ahoj." usmál se na mě. vedle mě se postavila Sophie. "ahoj." řekla mile. "a-ahoj...kdo to je?" zeptal se mě. "Sophie, je nová mám jí provést po škole." vysvětlil jsem mu. "aha...můžu se k vám připojit?" zeptal se. "j-jasně." usmál jsem se. Sophie se mezitím bavila s nějakýma holkama. nemůžou ji prověst ony? proč já? a navíc Finn z ní při našem rozhovoru nespustil oči. úžasný. na chvíli jsem se zamyslel ale z myšlenek mě vytrhl Finnův hlas. "já jsem Finn." říkal jí. ta holka si při tom hrála s vlasy a culila se jako sluníčko. Sadie kde máš ten nůž? "jdeme." zatahal jsem Finna za ruku...prvniii kapitolaaa ;)
jakoze skoro 800 slov to je na mně dost takze asi budu psat delsi kapitoly
tahle je jako darecek do zacatku noveho roku 🤍
tyvoe u toho popisovani Sophie jsem se do ni normalne zacrushovala 😂🙈
:))
ČTEŠ
𝘄𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗰𝗼𝘂𝗽𝗹𝗲 2
Fanfiction[🇨🇿] nová holka která mi zničila život... Poprvé píšu druhý díl nějaké dopsané knihy! To je pro mě veliký pokrok protože we was couple první díl byla moje první dopsaná kniha a jelikož to mělo docela úspěch a psali jste si o druhý díl tak tady ho...