~23. prosince~
"můžeme?" zeptala se mě Millie. stáli jsme u vchodových dveří do velikého moderního baráku nějakého nejspíš bohatého spolužáka, který tu párty pořádal. uvnitř bylo už nejspíš dost lidí, protože šla slyšet hlasitá hudba a smích. zhluhoka jsem se nadechl a vydechl. "můžeme." Millie otevřela dveře. nikdo si nějak nevšímal toho že jsme přišli. měl jsem pravdu. uvnitř bylo dost lidí. bavili se. popíjeli a smáli se. hrála tu hlasitá vánoční hudba. bylo to tu vánočně vyzdobené. hezký. zahlédl jsem Sadie s Timothém. upřímně jsem ani nevěděl že jsou spolu. Sophii ani Finna jsem zatím neviděl. nechci na ně myslet. pomyšlení na to že je teď v druhém patře domu a v nějakém z pokojů se s ní líbá ve mně vyvolávalo touhu se poškodit. "pojď se opít." prohlásil jsem. "c-cože?" zarazila se. neposlouchal jsem ji. chytl jsem ji za ruku a odvlekl ke stolu s jídlem a pitím. nalil jsem si nějaký alkohol. "Noahu počkej!" křikla na mě. chtěla mě zarazit. pozdě. málem jsem to na ni vyprsknul, ale vydržel jsem to a spolkl. nalil jsem si další. byl to tvrdý alkohol. a já nepiju. "Noahu." chtěla mi vzít kelímek z ruky ale já jsem si místo toho nalil další. "Noahu přestaň." neposlouchej ji. vyspal se s ní. teď s ní určitě někde je. při vzpomínce na rtěnku, kterou měl na krku jsem si nalil další.~o hodinu později~
"ahoj lásko." řekl jsem. "Noahu! počkej kam jdeš!" zděsila se Millie. ztratil jsem se v davu. vyšel jsem po schodech nahoru. hlava se mi točila. vešel jsem do jednoho z pokojů. "Noahu?" Finn tam seděl na posteli. byl tam sám. "nazdárek." svalil jsem se na postel. "ahoj?" tvářil se dost zmateně. "boop." zmáčkl jsem mu nos. "ty ses opil?" zeptal se. "ne. možná. dal jsem si jen jedna, dva, tři-cet?" zasmál jsem se. Finn vypadal vtipně. všechno vypadlo vtipně. "bože." zamumlal. "pil jsi někdy?" zeptal se. "ne." vylítlo ze mě. dostal jsem záchvat smíchu. "Noahu." snažil se mě uklidnit. "pojď sem." přitáhl jsem si ho k sobě. políbil jsem ho. "hah ani nevíš jak moc jsi mi chyběl." zasmál jsem se. "to mluvíš z opilosti nebo říkáš pravdu?" zeptal se vážně. "já? já nepil co ti šibe?" zasmál jsem se. "proboha. nikdy jsem tě snad neviděl opilýho." vyhrkl.
"pojď si cucnout taky." vyjekl jsem. rychle jsem se zvedl. tělo mi nedovolilo udělat ani krok. zhroutil jsem se Finnovy do náruče a zavřel oči.~?~
probral jsem se. byl jsem u nás v ložnici. byl jsem doma. "aah! co tady dělám?!" vykřikl jsem. z postele se vedle mě zvednul Finn. "si nepamatuješ co se včera stalo?" divil se. "c-co?" nechápal jsem a bál se co řekne. "byl jsem včera na tý vánoční párty, jelikož mě Timothée pozval, s nikým jsem se nebavil a nebavilo mě to tak jsem šel nahoru do nějakýho pokoje a ty jsi tam po chvíli přišel úplně na mol a začal jsi říkat jak moc ti chybím a pak jsi mě políbil a když jsem se tě zeptal kolik jsi toho vypil řekl jsi že třičet což mě dost znepokojilo a pak ses chtěl zvednout s řekl ať se jdeme bavit a když ses zvedl tak ses na mě zhroutil a už ses neprobral tak jsem tě odnesl dolů a tam tě hledala Millie tak jsem jí řekl že tě vezmu k sobě. nesl jsem tě jako princeznu. to mi něco připomíná." zasmál se. taky jsem si na to vzpomněl. když jsme se vlastně před pár měsíci pohádali málem jsem venku umrzl, protože jsem ho viděl líbat se s Millie a jelikož venku lilo a byla zima, seděl jsem před mým spáleným domem úplně promočený. byl jsem tak zmrzlý a mokrý, že jsem se nedokázal pohnout. Finn mě našel a odnesl domů. probral jsem se podobně jako dneska. "jsi v pohodě?" zeptal se. uvědomil jsem si, že mě v očích štípají slzy. něco se ve mě zlomilo. svalil jsem se na Finna. "strašně jsi mi chyběl." zašeptal jsem. obejmul mě. "ty mě taky." řekl. chvilku bylo ticho. "takže...jsme zase v pohodě?" zeptal se váhavě. měl bych se přenést přes to co se stalo. "ano." stiskl jsem ho v objetí ještě víc. "kolik je?" zeptal jsem se. "deset ráno." odpověděl. "počkej...on je štědrý den?!" vyjekl jsem. "a joo!" vykřikl. super. splnilo se to. strávím Vánoce s Finnem. jupí. oba jsme se zasmáli.stedryyyy deeen je tuuu!
no jakoze je posledni den v lednu ale to nevadiii
muzete hadat co Finn dostane od Noaha k vanocum
:)))
ČTEŠ
𝘄𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗰𝗼𝘂𝗽𝗹𝗲 2
ספרות חובבים[🇨🇿] nová holka která mi zničila život... Poprvé píšu druhý díl nějaké dopsané knihy! To je pro mě veliký pokrok protože we was couple první díl byla moje první dopsaná kniha a jelikož to mělo docela úspěch a psali jste si o druhý díl tak tady ho...