~22. prosince~
dneska si s Millie ozdobíme stromeček. ani si neumíte představit jak jsem se na tuhle chvíli těšil. ale ne s ní. s Finnem. strašně mi chybí. zítra ho nejspíš uvidím na té párty. těším se tam. ale zároveň se bojím. už na něj nejsem tak naštvaný. neviděl jsem ho skoro týden. to je hodně. od té doby co jsme spolu začali chodit jsme se nepohádali. vše šlo až podezřele dokonale. všechno to podělala ona. debilní Sophie. zatím to vypadá že se na mě Finn spíš vykašlal. Millie to moc neřeší. chce mi dát prostor. ten necelý týden nebyl tak strašný. dobře...pro moje psychické zdraví a tím myslím stesk po lásce byl strašný. ale Millie se hodně snaží. a chce mě za každou cenu rozveselit jak to jde. je hodná. Millie přinesla ozdoby. začali jsme zdobit.~o 15 minut později~
Millie pověsila poslední ozdobu, která byla v krabici. zbývala hvězda. co to se mnou je? "chceš jí pověsit?" zeptala se mě a podala mi ji. vzpomněl jsem si jak jsme se s Finnem asi před měsícem bavili o vánocích a on řekl že až budeme nandávat hvězdu tak mě zvedne abych ji mohl dát až na špičku. "Noahu jsi v pohodě?" zděsila se. svěsil jsem hlavu. Millie ke se ke mně okamžitě rozběhla a obejmula mě. málem jsem upustil hvězdu na zem, slzy mi tekly proudem a já jsem je nemohl zastavit. "k-když j-já ho m-miluju." zamumlal jsem přes vzlykání.
"já vím." zašeptala a pohladila mě po zádech. vybrečet se přesně to co teď potřebuju. je to něco co mi vždycky pomůže. poslední dobou nespím skoro vůbec. ani moc nejím. nemůžu jíst cukroví. ne. "budu v pohodě." řekl jsem když jsem trošku polevil v brečení. "dobře." zašeptala a odtáhla se. "nemáš hlad?" zeptala se. jo. "ne." zalhal jsem. dělá pro mě toho tolik. nezasloužím si to. řekl jsem si že si zajdu na záchod. šel jsem oo dlouhé chodbě. začala se mi motat hlava. kdy jsem vlastně naposledy jedl? na tom nesejde. zvládnu to-~?~
ugh. co se stalo? "Noahu? Noahu! díky bohu." oddechla si Millie, která se ode mě odvalila na podlahu vedle mě. omdlel jsem. nejspíš mi dávala první pomoc. "žiju." vyšlo ze mě. "jsi v pořádku? přinesu ti něco k pití a jídlu. kdy jsi naposledy jedl?" zeptala se. "nevím." řekl jsem. opravdu nevím. "ježisi Noahu chceš umřít?" zděsila se a rozběhla do kuchyně. hele upřímně by mi to ani nevadilo. umřít. ale ještě ne. ještě nemůžu. dříve se musím udobřit s Finnem. musím jít na tu párty...here we go.
zítra je párty.
ou shit.
:))
ČTEŠ
𝘄𝗲 𝘄𝗮𝘀 𝗰𝗼𝘂𝗽𝗹𝗲 2
Fanfic[🇨🇿] nová holka která mi zničila život... Poprvé píšu druhý díl nějaké dopsané knihy! To je pro mě veliký pokrok protože we was couple první díl byla moje první dopsaná kniha a jelikož to mělo docela úspěch a psali jste si o druhý díl tak tady ho...