Moje ime je Seda Bolat, ja sam ćerka Jusufa i Ede Bolat, sestra Azre Bolat. Prezime moje porodice je poštovano a čast samo jednom ukaljana kada je mojoj sestri otkazano venčanje. Moj otac je osnovao firmu za proizvodnju vojničkih aviona sa svojim najboljim prijateljem pre četrdeset godina, on se zove Murat Erdogan. Moj otac ima dve ćerke a Murat dva sina, sklopili su dogovor da osiguraju nasledstvo tako što će najstariji Muratov sin oženiti najstariju Jusufovu ćerku. Moja sestra Azra je trebala da se uda za Tolana Erdogana. Venčanje je otkazano, porodice su se zavadile ali nastavile su zajedno da rade, vremenom uspeli su da se izmire.
Ja sam se odselila od kuće pre tačno osam godina, za to vreme moja sestra je upoznala sina poznatog političara i udala se za njega, kaže da živi srećno problem je samo što nemaju decu. Muratov mlađi sin, Onur, doživeo je saobraćajnu nesreću pre tri godine i u invalidskim kolicima je. Muratov stariji sin, Tolan, još uvek nije oženjen. Ja nisam udata.
Ja sam na neki način uvek bila izrod u svojoj porodici, mrzela sam očeva ograničenja i samo jednom sam se posvađala sa njim, pokazao mi je vrata rukom a ja sam krenula tim putem, nikad se nisam osvrnula, nijednom se nisam pokajala iako sam bila kriva. U inat njemu završila sam fakultet za mašinski inženjering i radim za jednu od najvećih firmi na Kipru, tako je, napustila sam Tursku.
Uvek sam govorila sebi da ću jednom pobeći iz „Raja" tako se zove naša porodična vila, i jesam, ali ne kad sam ja to htela već onda kad sam zgrešila. Bila sam loša osoba, dozvolila sam da me povedu bludne misli i zabranjene želje. Uživala sam sa onim koga nikad nisam smela da imam, na koga nisam ni smela da pomislim. Kad sam shvatila težinu svog dela jednostavno sam pobegla. Godinama se pravim da ne znam razlog otkazanog venčanja moje sestre, godinama izbegavam da se vratim kući, godinama... krijem svoj život.
Moja porodica misli da je razlog mog odlaska od kuće svađa sa mojim ocem ali nije to, to sam odavno prevazišla. Za ovih osam godina samo sam se dva puta vratila kući – za sestrino venčanje i za bakinu sahranu i to samo na po jedan dan. Sutra ću se vratiti treći put jer moj otac umire i želi da me vidi, ispuniću mu poslednju želju a onda ću ponovo nestati.
. . .
Uskoro....
CZYTASZ
Prema tebi grešna
RomansJednom davno napravila sam grešku. Jednom davno bila sam sebična. Ali zemlja tajnu ne drži, kako svi tako i ja moram jednom platiti svoj ceh. Priča o dobrom muškarcu i sebičnoj ženi.