Selam arkadaşlar öncelikle kendimi tanıtayım ben hira. Bu kadar Sjsıshıabsjs. Şimdi diceniz bu niye engelledi hemen diye demeyebilirsinizde tabi ama neyse diyim ben bir sapık sizden nude istiyence yollamazsınız heralde ayy hoşşt .d neyse devam edelim
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Bu sapık benim daha çok oflamama neden oldu ve telefonu kapatıp tekrar komidine koydum.
Tekrar bildirim sesiyle sinirle telefonu elime aldım ve bildirime bakmak için elranı açtım.
Okyanus: knk bizimkileride çağırdım lale kafedeyiz gel.
Siz: tm knk öptüm by
Okyanus: bb
Çevrimdışı.
Telefonumu tekrar kapatım gardrobu açtım ve ne giysem diye kara kara düşündüm sonra karar verdim ve içime siyah tişört altımada siyah pantolon giyip kırmızı siyahlı ceketimi alıp evden çıktım. Hava esiyordu bu yüzden elimdeki ceketi hemen üstüme giydim ve çantamdaki gözlüğü çıkarıp taktım. Okyanusun bahsettiği kafe şirin minik bir kafeydi küçük bir tepenin üstüne kurulmuş kışları tam kahve içilmelik bir alandı.
Yarım saate yakın bir süre sonra kafenin önüne geldim kapıdan içeri girip bizimkileri aradım okyanus benim onu aradığımı farkedecekki kendini belli etmek için ayağa kalkıp el salladı. Onu farkedip yanına gittim ve karşısındaki pufa oturdum. Bizimkiler yoktu sordum."bizimkiler nerde?". Telefonundan kafasını çekip "Esra'ya yazdım geri dönüş yapmadı. Şimdide Umut'a yazıyordum heh cevap verdi."
Kafasını telefona çevirip Umut'un yazdığı mesajı okudu. "Knk işim var sen anlarsın ya." Hemen susup ekranı hızlıca kapattı ve bana baktı. Anlamıştım bende ne demek istediğini.2 dakika sonra sipariş ettiğimiz çaylar geldi. Tabikide çay espresso falan bizlik değil. Çaylarımızı yudumlarken telefona bakıyorduk ikimizde. Sonra ben sıkılıp telefonu kapattım "okyanus tepenin orda fotomu çeksene." Kafasını salladı ve telefonumu aldı. Zaten şifresini biliyodu o arada bende dışarı çıkıp onu bekledim 3 dk sonra yanıma geldi. "Hesapları ödedimde."
Kafamı sallayıp tepenin oraya gittik ve fotoğrafımı çekti. Bende telefonu alıp instagrama attım._Aryaa_17: Niye gelmediniz ulen tepeye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Send me nude babyy
Short StoryBilinmeyen numara: se d me nude babyy Siz:siktir git Bilinmeyen numara:gel yanıma :) Siz:engel gelsin yanına Bilinmeyen numara:dur Siz:ne var Bilinmeyen numara: seni seviyorum ve bir gün sende bana aşık olacaksın. Siz: ha ha ha komik engellediniz...