saklambaç

14.4K 136 83
                                    

Telefonumu bırakıp gradrobumu açtım ve okul formalarımı giydim sonra bugğn beden dersi olduğunu unuttum ve üstümü değiştirmeye başladım gri eşofman takımımı üstüme geçirdikten sonra içime beyaz v yaka tişörtümü giydim. Rimelimi ve parlatıcımı sürdükten sonra okul için yola çıktım.

Okula geldiğimde ilk iki dersimiz beden olduğu için herkes dışardaydı ve ben geç kaldığım için kapıdan girince bana baktılar. Okyanus Umut ve Esra yanıma geldiler.

-niye geç kaldın kanki

-Offf Umut uyumuşum işte

-bizde uyuyorduk

Dedi ve apzındaki sakızı ağzı açık bir şekilde çiğnemeye başladı ve yüzünde salak bir sırıtış vardı. Elimle itip "çekil" dedim ve çantamı bırakmak için sınıfa yöneldim.
Evet sınıfımın şubesi 11/F

(Neyse anlayan anladı djıdhdjdj)

Çantamı orta sıraya duvar kenarına koydum ve çıkıyordum ki içeri okyanus girdi. "Noldu knk?" Soru soran gözlerimle ona bakmaya devam ettim. Cevap verdi. "Çantamdan almam gereken birşey varda." Kafamı sallayıp sınıftan çıktım ve telefonumla birlikte aşağa indim. Göbekli beden hocamız oturmuş ve bizi herzamanki gibi serbest bırakmıştı. Arka bahçedeki merdivenlere oturdum ve telefonumu açtım.

Bilinmeyen numara, nudeci salak olarak değiştirildi.

Nudeci salak: nasılsın?

Siz: iyiyim sen?

Nudeci salak: bende iyiyim :)

Nudeci salak: birşey soracaktım

Siz:?

Nudeci salak: senle buluşsak olur mu?

Siz: neden?

Nudeci salak: kendimi kötü hissediyorum.

Siz:pki

Nudeci salak: gözlerin kapalı olacak tabikide

Siz: anlamıştım

Nudeci salak: o zaman okulun bodrum katındaki temizlik eşyalarının konulduğu yere gel masanın üstüne bandana bıraktım onu gözlerine bağla ve tamam de.

Nudeci salak: sana güveniyorum :)

Siz:pki

Kalbim hızlı hızlı çarpıyordu ve istersem takmazdım ve onun kim olduğunu bulabilirdim fakat onun güvenini boşa çıkarmak istemiyordum. O yüzden takacaktım.

Hızlıca ayağa kalktım ve aşağa kata indim. Bir figür gördüm ve yukarı çıkıyordu.

Okyanustu.

Okyanus beni görünce sordum

-napıyorsun burda?

yutkundu ve cevap verdi

-beden hocası basketbol topunun burda olduğunu söyledi bylamadım ama geri çıkıyorum.

-salak spor salonunda ya

Afalladı ve cevap verdi.

-aa haklısın doğru ya.

Alnına vurdu ve yukarı çıkmaya devam edecekti. Arkasına döndü ve sordu.

-senin burda ne işin var?

-bir arkadaşı bekleyecektim

2 merdiven aşağa indi ve karşımda durdu.

-hangi arkadaş?

Benim onlardan başka arkadaşımın olmadığını biliyordu o yüzden böyle bir soru sordu. Bende olanları anlatmaya başladım. Tepki vermiyordu ve konuşmam bittikten sonra konuştu.

-bandanayı çıkaracakmısın ? Sonuçta onu görme şansın var.

-Bir sanitelik düşündüm fakat aklımdan çıkardım sonta bana güveniyor ve güvenini boşa çıkarmamı istemiyorum. beni seviyor fakat sevmiyorda olabilir eğlencesine yapmış olabilir. Kafan çok karışık fakat nedense ona güveniyorum onu beni sevdiğini sanki hissediyorum.

Kafasını salladı ve hızlıca yukarı çıktı.

Bende odaya girdim ve yerde duran bandanayı aldım. Bilinmeyene geldiğimi ve birazdan takacağımı söyledim o da onay verdikten sonra bandanayı gözüme taktım ve telefonumu arka cebime sokuşturdum. Ve konuştum.

-Tamam

Kapıdan adım sesleri duydum. Ve sanırım karşımda durdu. Ve yaklaşmaya başladı. Sıcak nefesi ve kokusu burnumda dolaşıyordu. Ve sonra daha çok yaklaştı kollarımız birbirine değiyordu ve burunlarımızdan çıkan nefes yüzümüze çarpıyordu. Sonra bana sıkıca saroldı ve kokumu sanki saklamak istiyormuşçasına içine çekti. Bende onun kokusunu çektim.

bu koku

Tanıdığım bir kokuydu sanki.

Sonra geri çekildi ve elleriyle ellerimi kavradı.
Yaklaştı ve

Öptü

Send me nude babyyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin