Selamun hello
Devamı..
Elleriyle elimi kavradı ve yaklaştı
Öptü.
Ve hızlıca geri çekildi
Kollarından tuttum ve kendime çektim. Öpmeye başladım.
Dudakları o kadar yumuşaktıki. Üst dudağımı emmeye başladı ve sonra ısırdı. Ağzının içine inledim ve daha çok öptüm. Sonra kolumun tekini okşuyor öbür koluylada başımı tutuyordu. Sonra yavaş yavaş ayrıldık. Nefes nefeseydik.Fısıldayarak konuştu.
"Çok güzelsin"
Dedi ve tam çıkacaktı bağırdım.
"Dur!"
Arkasına döndü ve konuşmaya başladım.
-seni görmek istiyorum Lütfen
Fısıldadı
-güven bana bana aşık olunca görüceksin ve kendimi sana aşık edeceğim.
Ve çıktı.
Bandanamı çıkardım ve merdivenlerden çıkmaya başladım. Kalbim deli gibi atıyordu ve sakinleşmeye çalıştım. İçeri Okyanus girdi ve konuştu.
-ee geldi mi?
"evet"dedim yuları çıkmaya başladım. Okyanus mutlu gözlerle bana bakıyordu.
Çok derin bakıyordu
Gülerek konuşmaya başladım.
-noldu niye bu kadar mutlusun
Kafasını döndürdü
"He yok bişi"
"Neyse Arya saklambaç oynuyoz sende gel"
-tmSonra yukarı çıktık ve bizimkilerin yanına gittik. Aramızda sayıştık
Umut saymaya başladı.
-ittir mittir siktir git
Gözlerimi devirdim ve çıkan kişiye baktım Esra gülerek geri çekildi umut tekrar saymaya başladı.
-ittir mittir siktir git
Umut geri çekildi
Okyanus la ikimiz kaldık.
Umut tekrar saymaya başladı.
-itt tir mitt tir sik tir git
Okyanus sırıtarak geri çekildi.
Ebe bendim off
Duvara gittik gçzlerimi yumdum ve saymaya başladım
1..
2..
3..
4..
5..
6..
7..
8..
9..
10..Kafamı çektim ve etrafıma bakınmaya başladım biraz öne doğru gittim o sırada umut duvarın arkasından çıktı ve koşarak ebeledi.
-ebe!
-off ama yaa
Bir ayağaımı yere vurdum ve diğerlerini aramaya başladım arka bahçeye girdim ve öbürlerini aramaya başladım.
Esra bağırmaya başladı-ebeeeee
Gözlerimi devirdim ve saymaya başladığım yere gittim. Umut ile Esra sırıtarak bana bakıyordu. "Okyanus nerde yaa" diye söylenmeye başladım umut konuştu
-okulun içine girdi ipucum bu kadar esra gel bizde kantine gidelim.
Esra kafasını salladı ve ikisi kantine gittiler. Bende Okyanusu bulmak için okula girdim. 1 kattan başladım. Kütüphaneye girdim yoktu. Konfreans salonunda da yoktu. Tanrım nerdeydi bu çocuk!
Üst kata çıktım ve tuvalete baktım. SALAK KAFAM KIZ TUVALETİNE GİRECEK DEĞİL YA!
Oflayıp çıktım ve bizim sınıfa girdim girdiğim anda ayaklarım yerden kesildi. Salak!-Bıraksana okyanus!
-Yer cücesi kadar bişeysin bırak taşıyım
Karnını gıdıklamaya başladım. Ama nafile salak çocuk gıdıklanmıyordu da.
Sonra tekme attım. Acıyla yüzünü buruşturdu ve bana bakıyordu bende gülüp ebelemek için koşmaya başladım tamam merdivenlerden inecektim kolumu tuttu ve kendine çekti.
-benden kaçabileceğini mi sanıyorsun?
Daha çok yaklaştı. Ben anın şokunu yaşarken beni duvara yasladı ve
Kaçtı.
"Salak!! Bu haksızlık!" Diye bağırırken koşarak merdivenlerden initordu. Bende arkasından aşağı indim ve "ebeee" diye bağırdı. Of tam bir salaktı. Ama yaklaşmamız kalbimin hızlanmasına sebep olmuştu. Neden oluyordu! Salak kalbim!
Okyanus arka bahçeye doğru gitti. Bende onu takip ettim korkutacaktım hahaha. eline telefonu aldı ve birşeyler yazıyordu. Sonra telefonunu kapattı o sırada bana bildirim geldi.
Salak nudeci: napıyorsun balım?
Böyle bir şey bekliyormuydunuz?
Bu bölüm heyecanlı oldu huh
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın ve kütüphaneye ekleyin ki bildirim gelsin
♥♥sizi seviyorum♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Send me nude babyy
Cerita PendekBilinmeyen numara: se d me nude babyy Siz:siktir git Bilinmeyen numara:gel yanıma :) Siz:engel gelsin yanına Bilinmeyen numara:dur Siz:ne var Bilinmeyen numara: seni seviyorum ve bir gün sende bana aşık olacaksın. Siz: ha ha ha komik engellediniz...