Nychole POV :
The Inner Com Came On & Our Principle Said Okay Students Due Too The Weather You Kids Are Out Of School For 3 Days .. Everybody Jumped Up & Left Out The School Screaming & Stuff ..
I Grabbed My Stuff & Headed Too My Hot Pink Challenger . My Stomach Started Growling Since I Didn't Eat Lunch , I Headed Too McDonald's & Order 20 pc Chicken Nuggets With A Large Coke .. Your Total Is $15.63 The Lady Said . I Payed For My Stuff & Drove Home .
August POV :
I Went Home & Just Chilled Since I Was Bored , I Texted Nychole Too See If She Wanted Too Chill
Text Convo *
Me : Wassup Ma ?
Nychole : Hey Augg
Me : Wanna Chill Asum ?
Nychole : Sure My Address Is 3217 McNeil Dr.
Me : Ok I'll Be Their In 20 .
End Of Text Convo *
Nychole POV :
I Was In The Living Room Watching Boogy Man 2 Until I Heard A Knock At The Door . I Looked In The Peep Hole & Seen August . I Opened The Door Too Let Him In .. We Sat On The Couch & Talked & Watched Movies ..
3 1/2 Weeks Later
Nychole POV :
Too Catch Yale Up Me & August Are A Couple & I Moved In With Him , He Gave Me A Promise Ring That Says Forever .. I Was Fixing My Plate & I Put August's Plate In The Microwave .. I Finished Eating & I Went Up Stairs & Layed Next Too August .. I Love You He Said , I Love You More I Said .. I Pecked His Lips & He Depened The Kiss , He Pulled Down My Shorts & Started Rubbing On My Clit .. He Started Flicking His Tongue On My Cat Then Went To Work , Ah August Babe Ah i Said In Between Moans .. He Pulled Out His Penis & Bruh He Was Huge He Started Teasing Me Then He Went Inside Me & Started Off Slow Then He Picked Up The Paste .. Ah Fuck Daddy Ah ... He Kissed Me So It Wouldnt Hurt As Much .. Ah Baby Im About To C-C-Cumm Let It Go Then Baby . He Licked Me Clean You Taste Like Strawberries Baby .. We Went For Another Round & Then Caught Our Breaths & Just Layed Their .
- August Commited To Nychole ?
- Nychole & August Couple ?
- Nychole Lost Her V Card Too August ?
- Keep Reading For More Babiess
YOU ARE READING
The Man Laying In My Bed
RomanceWill Nichole Meet Her True Lover?? Read & Find Out !!!!