Kalia POV :
IGuess Its For The Best , I Went Up & Knocked On Justin Door . Kalia ? Justin Said Yeah It's Me . He Let Me In Clenching His Jaw , I Thought You Were Dead Kalia Why You Lie ? I Just Had Too Lay Low Till Everything Cooled Down *Smack* You Know Every Night Jayden Will Cry & Ask For You ?
You Don't Care Huh ? *Smack* You Haven't Seen Him In 4 1/2 Years Now You Showing Your Face ? *Smack* I'm So Angry At You , I Didn't Even Go & Find Another Girlfriend Because I Didn't Think Nobody Was Better Than You . *Smack .
Justin POV :
I'm So Mad At Kalia Idk What To Do , She Been Gone For 4 Years , 4 Years Really ! I Was Just Slapping Her Ass Because I Really Didn't Want To Hurt Her .
Nychole POV :
Me , August & Riah Was Heading Too Justin House Too Pick Up Jayden .. We Arrived At Justin House & Saw A Car That Wasn't Famillar . We Got Out & Justin Opened The Door , My Heart Sonk When I Saw Kalia ! Its Really You Huh ? Why Kalia ? Why ? Red Came In & Said Kalia You Are So Sick .
Why Would You Do That To Us ? Hold Up Why Would You Do That To Jayden ? Your Own Baby . I Just Want To Beat Your Damn Ass .
August POV :
Kalia Wrong For Faking Her Own Death , Like Wtf Guh You Got A Whole Son .
Too Be Continued.
- Kalia Faked Her Death ?
- Red Is Out The Coma ?
- Troubleeee .
YOU ARE READING
The Man Laying In My Bed
RomanceWill Nichole Meet Her True Lover?? Read & Find Out !!!!