1 Week Later ..

183 4 0
                                    

Nychole POV :

August Been Acting Weird Lately But I Just Shook It Off .

I Have A New Job & I Am A Nurse At Remington Hospital ( A/N: I Made That Name Up ) Ain Tripping Cause Its Paying Good Over Their .

Meria Is Going With Me & Red For A Girls Day Out !!  . I Took Meria A Buble Bath , I Washed Her Up Real Good & Let Her Play In It While I Picked Her Out Some Clothes .

I Went Into Her Room & Picked Her Out Her Pink Customized Shirt That Say La'Meria With Her Picture On It , I Got Her Black Skinny Jeans & Her Pink & White Breds 11s . My Baby Turn 3 In 4 Days Turn Up ..

I Walked Back Into The Bathroom & Got Meria Out I Dried Her Off & Put On Her Clothes . Now I Wook Pwetty Mwmmy . Yes You Do Baby But You  Have Too Get That Hair Done.

I Placed Meria In Her Doc Mcstuffins Chair & Did Her In A Neat Bun & I Put Her A Pink HeadBand In Her Head . & Sat Her On My Bed While She Watched Spongebob .

I Got In The Shower For 15 Mins & Go Out I Put On My Black Crop Top That Said I'm With That In Red Bold Letters I Put On My Bleached Red Cut Up High Wasted Pants With My All Black Breds 11s . I Flat Ironed My Hair Boned Staight & Died My Ends Red , I Was Looking So Good I Had Too Post A Pic On Istagram @itssNychole_ Stepping Out With __Red_Cain__ & My Daughter Meria . I Got 6, 540 Likes & Comments ..

@kj_bitchh : ma you sexy @itssnychole_

@Trina_Hottie : I Wanna Fuck You Right Now Wiycho Bad Ass .

@Nitsm_ : Slutty Ass Bitch !

@Itssnychole_ Bitch Shut Up & Stop Hatting .

I Logged Off Cause That Hoe Don't Want My Hands Str8^ .

August POV :

Ah Fuck Harder Ah Yes August Trina Said Ass I Was Stroking Hard In Her Pussy .. Baby I'm Abt Too Cum , Hold That Shit In Ma I Said As I Pulled Out . She Cumed Right In My Hands .

I Licked Her Clean & Flicked My Tongue Up & Down Her Pretty Pussy , We Went In For Another Round We Both Fell Down .

I Love You Trina Said I Love You Too Chole , Chole Ian No Chole August ! I'm Trina & We Ain't Have Sex We Made Love .

Come Her Ma I Said Too Trina She Came & I Kissed Her & She Put Her Tongue In My Mouth . I Want You & Only You She Said As She Started Sucking Me Up It Lasted Abt An Hour Damn Ma You Got That Good I Said Picking Her Up Fingering Her Ah August Go Deeper Baby Please .

I Thursted 3 Fingers In Her While Sucking On Her Clit At The Same Time , Trina Damn Ma You Wet Asf , You The Only One Make Me Get Wet She Said Throwing Me On The Bed Riding Me Like A Pornstar .

Nychole  POV :

I Drove By Red House & Picked Her Up Were We Going Lady She Said As She Shut The Door Too Go Get Our Nails Done Out Too Eat & Girls Night At My House They Both Squealed & Said Meria Said Oh Ywah Mwmmy . I Laughed & Pulled Up Top The Nail Shop .

What Are You Three Beautiful Ladies Getting Today She Said ? Um Can I Get The French Tip With A Pink Both On Bow Of My Middle Fingers I Said .  I Want Them Designed In Red & Pink With R On The Middle Finger , M On The Index Finger & N On My 2nd Finger Red Said . & As For You Little Lady ? I Want Pwnk & Pwurple With Meria On Bwth Hwnds , Nails Ma'am The Lady Asked Me Ooh No Just With Her Real Fingers Please .

1 Hour Passed & They Were Done With Our Nails Okay Ma'am You Total Will Be 55$ 20 For Yours 20 For The Other Lady & $ 15 For The Todlar .

I Played For All Of Us & We Left . Thank You Girl Red Giggled Like A 4 Year Old , Girl Its All On Me Don't Trip .

Twank Ywu Mwmma I Wuv My Nwails . You Welcome Baby . I Pulled Up To Eat It Up Buffae ( A/N: I Made That Name Up ) We All Got Out & Set At A Table For 3 , We Ordered & Ate Meria Was Making Funny Jokes Although We Were All Having A Good Time Something Was Bothering Me So I Just Shook It Off ..

I Payed & Left A Tip For The Waiter & We All Left . i Pulled Up Too The House & We All Got Out & Settled

1 1/2 Hours Later

We Were All In Our Pajamas Watching Atl 30 Mins Of The Show Red & Meria Fell Asleep So It Was Just Me Up .

Give Me My Damn Necklas Back ? Nunu Said , Why ? Rashad Said . Because It Mean Something Too Me Nunu Said , Na- Uhuh Ma You Telling The Whole Movie August Said As He Came Downstairs In His Sweats & A White T .

You Been Hear Babe ? Yeah I Was Just Sleep Until I Heard Yo Asz . I Just Chuckled & Me & August Cuddled Up While Finishing Up The Movie .

Ah Baby I Said To August In Between Moans , Youno His Freaky Self He Went & Got Some Cover & Spread It On Us & Started Fingering Me With 2 Fingers Picking Up The Pace .

I Kissed Him Passionately & We Both Fell Into A Good Sleep .

*******

- Will Chole Find Out Abt Trina & August  ?

- Trina & August Had Sex ?

- 2nd Strike ?

Stay Tunned Vote & Comment My Love Ones

The Man Laying In My BedWhere stories live. Discover now