August POV :
Wassup Yale ? Long Time No See I'm Doing Better & Me & Nychole Has A Daughter Named La'Meria & She Is so Beautiful !!! Me & Nychole Ain't 1Hunnid Percent But We Making It .
I Pulled Up Too The Mall Too Get La'Meria A Offit For Her Birthday & Some Black & Red Retros . I Picked Out A Black & Red Shirt That Said Its My Birthday !! & Sum All Red High Wasted Pants , Daddy Baby Gotta Be On Fleek !
I Was Walking Towards The Counter When I Bumped Into Someone I-I-Im Sorry Ma , She Picked Up Her Stuff & Started Blushing Its Ok , Can I Have Your Number She Said ? I Showed Her The Ring & She Grabbed Onto My Penis & Started Licking Her Tongue Out So .
Lawd Ma A Freak I Gave Her My Number & Payed For Meria Stuff & Left .
Text Convo *
Unknown : Wassup ?
Me : Who this
Unknown : I'm Trina From The Mall .
Me : Oh Ok Watsgud Ma ?
Trina : Nun I Feel Like Getting My Tongue Wet You Down ?
Me : Yeah Address ?
Trina : 3211 West Canal & I Might Seem Like A Hoe For Giving You Head On The First Day But Nah You Seem Too Daddy .
Me : Lol Ight Ma I'm Omw .
Trina : k
End Of Text Convo *
Man I'm Fucking Up But I Can't Pass Up No Head I Love Nychole & All But ..
*Trina House *
I Layed Her On The Bed & Started Taking Off Her Panties & When I Pulled Them Down She Had A Shit Stain In Her Drawls Tf ?
I Pulled Em Back Up & Unzipped My Pants & Pulled Down My Boxers , She Got On Her Knees & Put Both Of My Balls In Her Mouth . Damn You A Freak Baby , She Got My 9.5 Penis & Shoved It Way In Her Mouth .
30 Mins Later She Was Done , So You Gone Eat My Pussy ? Hnawl Bruh I Saw A Shit Stain In Your Drawls , She Looked Disappointed Too I Said Ok Ima Eat It ! Omg Fr ? Na I Was Just Playing & I Left Out & Got In My Car & Drove Home .. I Seen I Had 10 Missed Calls From Wifey & 3 Texts From Wifey.
Nychole POV :
I've Been Calling & Calling August & He Still Ain answer Or Return My Texts . In Walked August With His Pants Unzipped So Uhm Who Sucked Your Dick ?
What You Talm Bout ? Dont Play Dumb With Me August I See The Lipstick Around Your Pants Zipper ..
- Ooh Trouble ?
- Trina ?
- August Got His Dick Sucked ?
- Trina Had Shit Stains In Her Drawls ?
What Yale Think Gonna Happen Next ?
Is August Wrong ?
Vote & Comment For Another Chapter !!! I Love Yale :* . Message Me If You Have Any Questions ..
I Want Too Do A Question Chapter , You Can Ask Any Of The Charters A Question . Who Down ? Need More Votes & Comments & If I Reach Over 50 Views On This Chapter Start Messaging Me On Here Questions For The Charters !!
YOU ARE READING
The Man Laying In My Bed
RomanceWill Nichole Meet Her True Lover?? Read & Find Out !!!!