Red POV :
I Woke Up In A Hospital Bed Next Too Nychole , Zay Had Red Puffy Eyes & He Said Baby Stay With Me ! Red Ima Try Baby I Promise .
Nychole POV :
I Saw That Redd Was In A Hospital Bed Next Too Me I Blacked Out & Saw A White Door , I Opened It And I Saw Melvin Augusts Brother & I Saw God . Nychole You Have To Go Back You Have To Go Back & Be With Neshia & Your Daughter . You Have To Go Back To Your Family . I Closed My Eyes & Woke Back In A Hospital Bed .
I Grabbed Red's Hand & Told Her That Everything Is Going Too Be Ok , She Just Smilled & Nodded Her Head .
Shay Came In The Hospital & Grabbed Kalia & Slong Her Too The Wall . Kalia Was Gasping For Air .
2 1/2 Years Later
***************
Too Catch Yale Up Kalia Is Dead She Went Into An Coma & Faked Her Death . Also She Actually Got Hit By A Car & Justin & Jayden Is Really Taking It Hard . Jayden Is Now 5 Years Old .
Red Is Still In A Coma She Been In A Coma For 5 Years Now . She Opened Her Eyes & Move Her Fingers ,
Nychole Is Doing Good She Came Out Her Coma A Year Later . She's Inproving More & More . August Is Doing Good & He's Being Faithful , He Also Found Out That Shay Isn't Preggo . Aaliyah Is Now 7 .
Nychole POV :
I Was In Walmart Picking Up Some Groceries & I Could Have Sworn I Saw Kalia . I Ran After The Girl That Favored Kalia But When I Turned The Corner She Was Gone .
Kalia POV :
I'm Still Alive I Just Been Laying Low , I Saw Nychole In Walmart & She Was Chasing After Me So I Turnt The Corner & Lost Her . Lawd That Was A Close One .
- Kalia Alive ?
- Shay Not Preggo ?
- Red Still In A Coma ?
- Pull The Plug On Red Or Nah ?
YOU ARE READING
The Man Laying In My Bed
RomanceWill Nichole Meet Her True Lover?? Read & Find Out !!!!