Noo August !

192 5 0
                                    

Nychole POV :

My Daughters Are Not Going Too Have A Father Because Of You Now GET TF OUT ! I Told Dasia , She Simply Nodded & Left .

I Balled Up & Cried In My Pillows For Hours , No August Why Did You Have Too Leave Us ? Why August Please Come Back Please I Cried & Cried .

August POV :

Being In Heaven Is Good , I Learned So Much I Seen God & Jesus . IKnow Why Yale Wondering Why Did I Kill Myself ? I Just Couldn't Take So Much , I Didn't Have Anybody Once Nychole Left Me , I Just Want Her Too Pull Through & For Her To Know That I Love Her ..

Dasiaa POV :

I Don't Know Why I Blocked August From Seeing Chole Or Why Did I Even Step In ! This Is All My Fault I Said Too Roderick , Nah Don't Blame Yaself He Said . Bruh I Just Wish That I Can Take All Of This Back But Its Too Late I Cried .

Riah POV :

So I Was Watching The News & I Found Out That My Dad Is Dead , Why Us ? IKnow My Mom Is Taking It Hard . i Been Up All Night Crying & Then My Mom Is On The Hospital . !

I Went Into The Bathroom & Got A Knife & Cut My Throat Then I Blacked Out .

Riah ? Riah ? I'm Here Guh , NOOOO OMG NOOOO RIAH PLEASE WAKE UP RIAH PLEASE . I Called 911 & Told Them That My Room Mate Cut Her Throat Open , I Just Cried Because IKnew She Was Dead Because She Was Cold & Hard As A Rock .

Nychole POV :

I Am So Weak I Don't Know What Too Do , I Turned On The News & It Said 18 Year Old Zahriah Harris Did Suicide Because Of Her Father's Death & Didn't Take It Well & She Was Pronounced Dead On The Scene .

I Turned The TV Off & Just Cried & Cried , God Why Me ? My Husband & Now My Daughter God Why I Screamed ? Nurses Came In & Put Me Too Sleep & Then I Blacked Out .

Red POV :

August & Riah Died & I'm Taking It Very Hard , My Brother Then My Neice ? I Just Cried & Stayed In For Tonight , I Just Pray That Nothing Happens Too Chole & Kiyah.

Kalia POV :

August & Riah's Dead ? I Cried My Eyes Out Bruh Why My Family Why ? I Don't Even Want A POV Bye .

Keona POV :

Its All Ways The Good People That Has Too Suffer The Most I Said Over In Over While Tears Were Rolling Down My Eyes .. Lawd ...

3 Years Later *

**************

Nychole POV :

Its Been 3 Years & yes I'm Still Upset About August's Death & I'm Just Trying Too Move On ..

Babe ? Yeah Wassup I Said ? Do You Think Kiyah Likes Me As A Step Dad ? Yeah She Talks Abt You All The Time , Ohk ..

2 Hours Later *

Dez Been Asking Me Too Have Sex With Him But I'm Just Not Ready ..

He Started Kissing On My Kneck But I Was Trying Too Get Him Off Of Me But He Was Too Strong . Move Dez I'm Not Ready , Idc Just Take It .. I Cried & Cried As He Roughly Entered Himself Inside Me Please Stop Please I Cried .

Shut Up Bitch , He Was Grunting & Saying Damn Girl You Tight . I Was In Tears That I Couldn't Fight Back , After 2 Hours Of Him Raping Me , I Tried & Get Up But I Fell , I Ran Too The Bathroom & Took A Shower & Just Cried Why ?

I'm Going Too Red's House & Never Coming Back Too Him , I Put On Some Black Joggers & A White T With My Black Retros 11s . I Grabbed Kiyah & Was Headed Out The Door Until Dez Said ..

WHERE YOU GOING BITCH ? My Sister House I'm Leaving You ! Me & Kiyah Ran Down The Stairs Until He Grabbed My Hair & Said Going Sum Where Bitch ?

He Repeatedly Punched Me Until My Face Swollen , I Grabbed The Knife & Stabbed Him I Tried Too Run But He Punched & Kicked Me Until I Was Sore ..

Kiyah POV :

I Ran Upstairs & Grabbed Dez Gun , I Ran Downstairs & Said LET MY MOMMA GO YOU SICK BITCH ! He Let Her Go & Tried Too Sweet Talk Me , I Shot Him In The Head 6Times .. I Helped My Momma Up & We Drove Too My Aunt Neisha House ..

August POV :

I Shouldn't Have Killed Myself I Know Chole Is Struggling With My Deaf & Riah Deaf , I Watched Dez Rape Chole I was So Mad I Wished I Never Killed Myself So She Wouldn't Be Put Through This .

He Repetely Beat Chole Until Kiyah Ran Upstairs , She Came Back With A Gun & Told Dez Too Let Her Momma Go & She Shot Him Six Times , Omg Was All I Said .

- Chole Got Raped & Beat ?

- Dez Is Dead ?

- Kiyah Shot Him ?

- Its Getting Good Huh ?

Stay Tuned Babies & Yes I Will Make A Sequal Too This Book .

The Man Laying In My BedWhere stories live. Discover now