Love Is For Lovers

241 8 1
                                    

Author POV :

Okay I'm Adding ANother Character In This Book & Her Name Is Breanna But She Go By Bree .. & She Is Nychole & Red Manger Over Their Music Careers ..

This Chapter Is Just Going To Be Abt Bree

***********

Bree POV :

My Name Is Breanna But I Go By Bree , I Am A Manager & That's Just What I Like Too Do.  I Have A Boyfriend Name Derrick & That's Just Bae . I Stand About 5'2 , Light Skin & Kinda Thick .. My Boyfriend Is Abusive But O'Well Ik He Loves Me ..

I Walked In The House & Derrick Said Where You Been ? Out I Said , I Felt Sum A Sting Go Across My Face He Slapped Me . Now Bitch Wea You Been ? Okay I Had Lunch With A Friend I'm Sorry I Should Have Asked For Your Permission .

Hoe Get Up & Get In The Bed Youno What Time It Is . Derrick Pulled Down My Skirt & Started Thursting Inside Me . Ah Please Stop . . Please I Said As I Tried To Move His Hands . He Punched Me & Everything Went Black ..

************

2 Hours Later

I Woke Up & I Was Naked I Hurried & Grabbed The Cover . I Tryed Too Get Up & Move Around But I Was So Sore From Derrick Rapping Me . Derrick Came In Slurring On His Words So IKnew He Was Drunk . Come Here & Get On Your Knees Dog .

Please Derrick Don't Make Me Do This He Slong Me To A Wall & Put Me On My Knees . After I Got Through Sucking Him Up . He Left , I Wanna Run Away So Bad But He I'll Find Me .

I Took A Shower & Headed Over Too Nychole House , After Explaining What Happened Too Nychole & August .. August Called His Crew & Headed For Derrick .

Too Be Continued ..

- Bree Finally Told Someone ?

- Derrick ?

- What's August & His Crew Going Too Do ..

- Bree In The Mm.

Go Vote , Comment & View My Comedy Book & I Will Update & Finish This Chapter .. Until Then Holaaaa

The Man Laying In My BedWhere stories live. Discover now