Zoraki gelin

1.9K 35 4
                                    

Sabah erken kalktım. Ne yapacağımı pek bilmiyorum. Bu gün müstakbel kocamla tanışacaktım. Aslında korkuyordum.Babamın benim için seçtiği talipleri defalarca reddetmiştim ama bu adam için ne dediysem kabul etmedi. Benim için en uygunuymuş. Akıl hastanesine kapatmayacağını bilsem kabul etmezdim. Evden kaçmıştım ve babam beni yakaladığında evden tekrar kaçabileceğimi söylemiştim o da bana kimsenin beni eve götürmeyeceğini söyledi sonrada kendimi rehabilitasyonda buldum .Babam beni bulalalı dokuz ay olmuştu bunun yedi ayını tedavide geçirdim. Orada geçirdiğim yedi aydan sonra değil bu adamla bir uzaylıyla bile evlenebilirim .Asıl problem evlenmem değildi o adamı bunun sahte bir evlilik olmasına ikna etmekti. Zaten para avcısının tekidir muhtemelen yoksa kim evlenir benimle. Sosyetenin hepsi benim hakkımda dedikodu yapıp duruyordu. İki yıldan fazla olmuştu evden kaçalı hem annemlerde yurtdışında okuduğumu söylüyordu herkese ama kim inanır ki buna.Hazırlanıp evden çıktım .Arabama bindim sırf bu buluşma için babam arabamı geri vermişti. Buluşacağımız kafeye doğru sürmeye başladım. Annemlerle pek konuşmuyordum nerden akıl almışlar bilmiyorum ama üzerime gelmiyor daha çok imalarla ağzımdan laf almaya çalışıyorlardı. Hiçbir şey anlatmadım kacabildigim kadar kaçacaktım. Adamın adı Pamirdi. Bildiğim kadarıyla yirmi altı yaşındaymış. Aramızda üç yaş fark var. Aile şirketlerini yönetiyormuş. Şirketleri bu aralar sıkıntılı bir dönem geçiriyormuş . Paraya ihtiyaçları varmış benim babam da yeterince zengin. Bir tane fotoğrafını gördüm pamirin çok şükür eli ayağı düzgün. Tek derdim şu adamı ikna etmek şimdi adamı kırmak istemiyorum ama evlenmekte istemiyorum. Bir şekilde o Pamiri ikna etmeliyim . Acaba cümleye nasıl başlamalıyım üzgünüm ama bu evlilik gerçek olamaz. Hayır hayır olmadı ben seninle neden evleneyim ki para avcısı desem saçmalıyorum böyle denir mi olmaz bilmiyorum birşeyler soyleyecegim işte kafeye vardım Pamir beni bekliyordu gidip yanına oturdum. -Merhaba nasılsın? dedim iyiyim sen nasılsın dedi başka da birşey konuşmadık yarım saat gecmisti bile birşeyler söylemeliyim.

-Pamir bak bu evlilik işi çok

demiştimki adam lafımı kesti

-Pervane sen ne dusunuyorsun bilmiyorum ama bence bu olay çok ani oldu birbirimizi tanimamiz için uzun bir zamana ihtiyacımız var. Yakın zamanda evlenirsek bu tanıma süreci o zamanda devam etsin istiyorum birbirimizden emin olana kadar gerçek bir karı koca hayatı yaşamamalıyız bence.dedi şoka uğramıştım benim gibi bir kadınla evleniyor bir de begenmiyor

-Ne ne ? Anlamadım?

-Sadece birbirimizi tanıyana kadar.

Sakin ol ben de zaten bunu istimiyormuydum ayrıca adam benden kibardı ben bu konusmayi yapsaydım çok daha kırıcı olurdum hem böylesi daha iyi oldu kötü olan taraf ben değilim en azından. hele bir nikahı basayım sonra hakkından gelirim bu adamın.

- olur sadece birbirimizi tanıyana kadar zamanla alışırsın hayatımızı yavaş yavaş birlikte kuracağız.dedim aferin böyle devam sözlerimin üzerine Pamir biraz gerildi ama sakindi.

-Tamam o zaman tanışmaya başlayalım hadi. Adın neden Pervane yani pervane ne demek şu bildiğimiz dönen şey mi?

-Pervane ateşe aşık diye tasvir edilen bir tür böcek helikopter böcegi babam koymus ama bana daha çok şafak derler ŞAfak annemin adı. dedim ama adam pek umursamadı

-22 yaşındasın aramızda dört yaş var

-Hayır aslında 23 yaşındayım kimlikte bir yaş küçük gözüküyorüm. Dedim çünkü babam kaçtığım zaman evlenememem için yaşımı küçültmüştü.

-Yurtdışında okumuşsun hangi bölümü okudun?

Aha o yalana inanıyormu okul falan okumadım ki ben ne diyeceğim şimdi çocuğa öyle bölüm ismi falanda bilmiyorum.

-"Aslında bu konuyu hiç açma okulu bıraktım bir kaç dersi bir türlü veremedim." dedim ama yemedi hani.

"Okumak önemli birşey keşke okulu bırakmasaydın."

Falan filan ışte bir süre daha konuştuk.

-Artık benim kalkmam gerek.

-Seni evine kadar bırakmamı istermisin Pervane.

-Hayır sağol arabamla geldim.

-O zaman görüşùrüz ben seni sonra ararım.dedi ki bu sen beni arama demek oluyor

-Tamam görüşürüz.

eve döndüm.Annem kapıda karsiladi beni.

-Hoş geldin kızım.

İçeri geçtik annem bana merakla bakıyordu rol yapacaktım annemin duymak istediklerini söyleyecektim.

-Hadi pervane anlat bana ne oldu?

-Anne bekle biraz soluklanayım .

-Hadi ama merak ediyorum

- Bilmiyorum anne yani ne bileyim iyi geçti çok güzel sohbet ettik kafam çok karıştı ben böyle olacağını tahmin etmemiştim.

-Evlenecekmisin?

-Sanki sadece benim istememle oluyor.Belki adam beni beğenmedi.

-Sen hele bi kabul et gerisi kolay.

-off üstüme gelme anne dedim yer yer tebessüm ederek. Annem sesini cikarmadi ama onu ikna etmistim. Odama çıktım . Bir an önce evlenmeliyim bu evde rahat davranamıyorum şans yuzume gülmüşken bu işi hemen halletmeliyim .Babam bana söz vermişti hastaneden çıktığım gün eğer bir yıl boyunca onun isteklerini yerine getirirsem şirketlerden payıma duseni alıp gitmeme izin verecekti. Kendince bir yıl da beni adam edeceğine inanıyordu. Yirmi yıl da böyle olmuşum bir yıldamı düzeleceğim.

Zoraki GelinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin