-Şu dört günü atlatirsak tamam rahatlarız.dedim
Cevap vermedi. Arabayı sürmeye devam etti. Biraz zaman geçince dayanamayıp sordum.
-Pamir Sevdayla aranda birşeyler var mıydı . Bir garip baktı da
-Hayır Sevdayla hiç birşey geçmedi aramda ama etrafimda da kadınlar vardı. Belki o yüzden öyle bakmıştır
-Peki uzun ilişkiler miydi bunlar?
-Pek uzun sayılmaz.Sen neden öyle dedin sevdaya sanki uzun süredir birlikteyiz gibi davranın
-Ben yurtdışında olduğuma inanmasini istedim dedim kafasını salladı sadece.
-Yurtdışında okumadığımı biliyorsun ki sesini çıkarmıyorsun Pamir .
-Biliyorum ama yurtdışında okuduğunu söylediğin zamanlarda neler yaptığını bilmiyorum.
-illa ki bir tahminin vardır Pamir.
-Evet var.
-Problem yok o zaman.
-Eeee anlatmayacak mısın?
-Ne yaptığımı mı hayır anlatmıyacağım.
-Biz evleneceğiz bilmem gerek Pervane.
-Hayır şimdi anlatmayacağım
-Anlatacaksın
-Anlaşalım evlendikten sonra her şeyi anlatacağım tamam mı?
-Neden evlendikten sonra?
-Evlenmekten vazgeçersin falan .
Birlikte güldük .
-Vazgeçmem.
.....................
-Gerizekalı mısın sen kızım? Ben sana Pamirle tanış belki nisanlanirsiniz dedim sen nikah tarihi almışsın.
-Baba bana yuva kur dedin.
-Hemen mi dedim sana . Yangından mal mı kaçırıyorsun sen ha. Ne bu acele.
-Murat bağırma kıza diye araya girdi annem ama babam annemi odadan dışarı çıkarttı.
-Baba ben evlenmek istiyorum. Bana bunu sen onerdin.
-Benim dediklerimi çevirip durma neden yapıyorsun kızım neden işi yokuşa sürüyorsun benim zıttıma gitmekten vazgeç.
-Baba bu sefer arkamda ol. Bu sefer beni koru baba. Ben bu haldeysem sadece beni korumadığın için arkamda olmadığın için . Aynı şeyleri yaşamak istemiyorum baba.
Hiçbir şey soylemedi babam hiçbir şey. Odadan çıktı. Kendimi yatağa bıraktım . Gerçekten de kırgındım ona. Benim yanımda olmamıştı. İzin verseydi Meteyle evlenmeme böyle olmayacaktı. Mete bir yıl sonra beni bırakmayacaktı. Ya da bıraktığında yanlız olmayacaktim ama babam beni hiç umursamadı...
PAMİRKendimi suçlu hissediyorum . Pervaneyi nasıl da kırmıştım . Ona karşı çok aceleci davranmıştım. Annemle konuştuğumda madem evleniyorsun karına sahip cik demişti. Bense daha ilk buluşmamız da biraz zaman tanıyalım demiştim kadına . Oysa yıllarça annemi yanlız bırakan babama lanet etmiştim.Kafeden içeri girdiğinde o kadar beğenmiştim ki onu bunları nasıl soyledigime inanamıyorum. Ön yargılı davranmıştım hakkında ki dedikodular yüzünden . Resimde de pek hoş sayılmazdı ama canlı gorunce çok beğenmiştim. Geçmiş geçmişte kalsın onun yaşadıklarını gormezden gelirim. Ama geçmişi yüzünden biraz çekingen. İsteklerimi kabul ediyor beni kirmiyordu. İki gündür nikah telaşından koşturuyordu. Ne almışsa en sade en gösterişsizini almış. Annemle birlikte gelinlik almışlar çok sadeymis ben daha görmedim uğursuzluk getirirmiş . Onun güzel bir dugunu olmasını isterdim ama kabul etmiyor . Başta bunu istemesemde evlilik oyun değil ve ben bu evlilige bir şans verecegim. Yarın yüzük alacağız en güzelini alacağım . Biraz rahatlasin mütevaziliği bıraksın diye. Onu bu evlilige şans verdiğime indirmak istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Gelin
RomancePervane genç ve güzel bir kadındır. Ailesiyle sorunlar yaşamış ve bağlarını koparmıştır. Ne var ki ailesi güçlü ve varlıklıdır Pervanenin peşini bırakmaz. Pervanenin bu başına buyruk hallerine çare olarak Pamir adındaki genç çocukla evlendirirler. O...