-Hele şükür uyandın.
Gozlerimi açtığımda Pervane ve bir kadın ortadaki sehpaya bir şeyler koymuş yiyorlardı. Gelinligini çıkarmıştı . Saçlarını toplamıştı. Dağınıklık ama güzeldi.
-İlk günden seni koltukta yatirmis ipleri hemen eline verme şunun. dedi kadın.
-Günaydın. Hanım efendi kim pervane.
-menejerim esen.
-Tanıştığıma memnun oldum esen hanım.
-Ben de öyle . Ama durumlar kötü bu evliligi bu kadar ani yapmamalıydıniz.
-Çıkan haberler için gelmiş. Şu haberlere bak deyip gazetelerden birini bana fırlattı .
Ani evlilik ; Önceki akşam Karaman holdingin sahibi Murat Karamanın kızı Pervane Karaman Pamir Paşa ile dünya evine girdi. Ailesi ile sorunları olduğu idda edilen Pervane Karaman henüz iki aydır ülkeye dönmüştü. Bu ani evlilik kafalarda soru işareti bıraktı. Sesli okumuştum. Dur birazda ben okuyayım dedi Pervane
- Bak şimdi okuyorum "Evliliğin sebebi bebek mi ?" ,"Dün döndü bu gün evlendi'.'Uzun süreli bir ilişkiymiş ' bunlar mansetlerdi . Bloklarda yazanlar bak 'Şirket evliligi " 'Her körün bir kör alıcısı vardır.'ki buradaki körler biziz daha bir sürü var bular en sinir bozuculari "Bu evlilik uzun sürmez "."Hakkındaki dedikodulara rağmen." sinirden mahvoldum. Bu arada Tolga aradı haberler için sen uyuyordun . Ben telefonunu açtım.
Tolga benim menejerimdi .
-Tolgayla tanışıyor musun?
-Telefonda tanıştım. dedi saçlarını dağınık bir şekilde toplamıştı. Böyleyken bile çok güzeldi.
-Acilen duruma el atmam lazım. Dedi esen.
-Şimdi gidin dugun fotoğrafı cektirin. Basına servis edicem. Akşamda balayına çıkın. Artık o işi de sen halletmesi Pamir diye devam etti.
-Tamam ben hallederim.
-o zaman ben kalkıyorum. Birazdan sizi aldırırım.
Pervane onu ugurladi.
-Ben yukarıda hazırlanıyorum. Dedi yanıma geldi gömleğimin yakalarını düzeltti . Fazla yakindi.
-Zaten damatliklasin biraz toparlan bari. Dedi ve yukarı çıktı.
Masanın üzerindeki simitlerden yedim. Bir kaç telefon açtım. Kış mevsiminde tatil ancak bu kadar oluyor işte . Sessiz sakin bir yerde rezervasyon yaptım. Pervane aşağı indi. Gelinligini giymiş.
-kocacım nasıl olmuşum. dedi gülerek benimle dalga geçiyordu.
-Çok güzel . Aslında ben seni hiç çirkin görmedim. Dedim gülüşü azaldı. Şaşırtmıştım onu.
-iltifata gel. Bunlar hep cicim aylarından hele biraz zaman geçsin o zaman görüşürüz.
-Cicim ayı dediğin böyle olmuyor. Bizim ortak bir şeyler yapmamız lazım anlarsın ya
-terbiyesiz.
Kapı çaldı. Esen birini yollamisti . Fotoğraf cekimi için yola çıktık. Denize nazır eski bir evin önünde çekecektik. Bir sürü insan vardı . Bizimle ilgilenen.
-tamam şurada durun. Alnından öp pamir . Evet öyle. diye poz verdiyordu fotoğrafçı. Pervaneyi belinden kavradım. Kendime çektim. Alnını öptüm. Sonra pervane bana sarıldı . Kafasını omuzuma koydu. Başka bir pozda onu kucağıma aldım. Bir başkasında arkasından sarıldım. Evin merdivenlerinde durduk . Bir sürü poz çektik . Yorulmuştum ama çok keyifliydi.Pervane de komik biriydi. Bazen birbirimize çok yakınken kulagima birşeyler söylüyordu. Fotoğrafçının laflariyla dalga geçiyordu. Akşama doğru eve döndük. Pervane kendi bavullarını hazırladı. Sonra benimkileri hazırladı. Şaşırmadım dersem yalan olur .Birlikte şehir dışındaki otele gittik. Yol boyunca dırdır edip durdu. Neden yurtdışına çıkmamışız,kar tatilini hiç sevmezmiş falan filan.
PERVANEBu soğukta tatil. Soğuğu hiç sevmem. Karı bile sevmem ben. Oysa pamir bizi kar tatiline getirmiş. Yarım saattir rezervasyon işini hallediyordu. O kadınla dır dır konuşuyordu. Allahın cezası. Yanına gittim.
-Dur tahmin edeyim pamir otelde oda yok bir tane oda kalmış. Hep öyle olur zaten.
-yoo oda varmış . Sadece hilal biraz sohbet ediyorduk.
Sohbet ediyormuş hıh.
-Tanışıyor musunuz bebeğim.
-Pamir bey ara ara gelir pervane hanım. Dedi sarışın kadın. Yosma saçları kesin boyadır.
-Hadi odamıza çıkalım sevgilim dedi pamir sevgilim mi . Oyunumu cevap veriyor çok keyifli.
Odalarımız yan yanaydı . Herkes kendi odasına girdi. Gidip kanepeye oturdum. Niye böyle oldu ki oda olmalıydı. Sonra kapı çalındı. Pamir içeri girdi ayağı kalktım. Ona doğru yürüdüm.
-Hayırdır pamir yoksa odanda bir gariplik varda burada mı kalacaksın?
-Şaka maka sen burada kalmamı istiyorsun. Hani benim tam canıma minnette ben buraya valizimi almaya geldim. Birini buraya getirmişler.
-Ne munasabet canım ben sadece şaka yaptım.
-Tamam o zaman isteseydin kalırdìm hani . Sıkılırsan çağırdı gelirim
-Avucunu yalarsin .
Bavulu alıp çıktı. Odaya baktım duvarlar beyazdı. Nefes almakta zorlaniyorum. Odaya bakmamaliyim bana akıl hastanesini hatırlatıyor. Ayağa kalktım cama doğru yürüdüm. Her taraf kardı . Bembeyazdı. Ahh nefes alamıyorum. Hastaneye akıllı girdim deli çıktım . Tek başıma burada kalamazdım pamir de gelmedi Şerefsiz. Hızla dışarı çıktım pamirin odasına girdim.
-İçeri gelebilir miyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Gelin
רומנטיקהPervane genç ve güzel bir kadındır. Ailesiyle sorunlar yaşamış ve bağlarını koparmıştır. Ne var ki ailesi güçlü ve varlıklıdır Pervanenin peşini bırakmaz. Pervanenin bu başına buyruk hallerine çare olarak Pamir adındaki genç çocukla evlendirirler. O...