~~~~~~~~
I tidigare kapitel:
Vänta lite? Håller jag på att bli kär i en Foooer?
Felix du är kär i en Foooer!!!
~~~~~~~~
-Felix's perspektiv-När jag kom hem gick jag raka vägen upp till mitt rum. Jag slängde av mig mina kläder och satte på mig mjukisbyxor.
Jag tog upp min bild och kollade lite på Twitter och insta.*en timme senare*
Jag kollade på klockan och såg att klockan var 21:56.
"Jahap vad tiden gör sakta då.." Sa jag och pustade.
*Pling*
Jag lyfte upp mobilen och såg ett sms från Oscar.
"Eyy bror Daff vill att vi ska vara vid studion 08:00 imorn!!"
Jag skickade iväg ett "okej" och la undan mobilen..-Daniellas perspektiv-
När Sofie och Felix hade gått låste jag upp dörren, klädde av mig och gick och satte på tv:n.
Jag bläddrade bland kanalerna men det var bara skit på tv. Istället gick jag till köket och poppade popcorn och gick till vardagsrummet och satte på Netflix.
"Hmm, vilken film ska jag se? Ja jag kollar på Annabelle!! Visst jag kommer skita på mig men aja.."
Jag tryckte på play och kröp upp i soffan med popcorna."JÄVLAR!!" Skrek jag och hoppade till.
Hatar såna scener då man får en hjärtattack..
"Nej gå inte in där! Nej kvinna gör det inte!"
*Knack knack*
Jag fick seriöst en hjärtattack och alla popcorn låg nu utsprida på soffan och mig. Jag borstade bort alla popcorn och gick sakta fram till dörren. Jag öppnade och fick se Felix stå där.
"Äh Felix vad gör du här nu??" Frågade jag och kände mig lugnare.
"Sorry men jag behöver prata!" Sa han och kliade sig i nacken.
"Visst visst kom in bara" sa jag och öppnade dörren så han kunde komma in.
"Tack så mycket!" Sa han och hängde av sig sin jacka.Vi satte oss i soffan och kollade på varandra.
"Jo, det jag kom hit för är att jag vill prata om Sofie.." Sa Felix och svalde hårt.
"Har det hänt något??" Frågade och kände oron komma.
"Nej! Men det är en annan sak jag måste berätta som e ganska pinsamt."
~~~~~~~~~~~~
Ja jag vet att det har gått åt sen jag skrev men jag har inte haft tid pga skolan och sen har jag inte haft några idéer om vad detta kapitel ska handla om...😁
Men här får ni ett ganska kort kapitel!!/kramis❤️
ESTÁS LEYENDO
Everything changed after that -The Fooo Conspiracy
FanficSofie är en 14-årig tjej från Stocholm. Allt hon gör på sin fritid är att stalka pojkbandet "The Fooo Conspiracy" tillsammans med sin bästis Daniella (Danni) Men när Sofie har rastat grannens hund och ska iväg till Daniella förändras hennes liv. Väl...