Daphne "Ahhh! Yetiştik sonunda!!!" diye bağırdı nefes nefese. Az kalsın okul gezisine yetişemeyeceklerdi. Aurora "Ay koşmaktan saçlarım elektriklendi! Hayır yani niye uçarak gelmedik ki?" dedi huysuzlanarak. Kızlar gözlerini devirip her zamanki Aurora diye düşünerek vapura doğru ilerledi.
Yassıca Adası uzaklarda, ufak bir nokta olarak görülürken, kızlar esen rüzgarın ve dalgaların sesinin keyfini çıkarmakla meşguldüler. Sınıf arkadaşları sordular "Merve Hocam nereden çıktı bu gezi?" öğretmenileri cevap verdi "Bilmiyorum içimden geldi. Sizler, sınav haftası, ödevler derken çok yoruldunuz. Bu gezi hepimize iyi gelir diye düşündüm''. Dedi kızlar duydukları karşısında şaşkınlıkla birbirlerine döndüler. Öğretmenlerinin dediklerinden çıkardıkları tek bir sonuç vardı o da Ivy'di. Buruk bir gülümsemeyle iç geçirdiler. Melody "Ah, Ivy'nin söylediği tatil bu olmalı! Gözlerim doluyor!" dedi ellerini bir yelpaze gibi sallayarak. Daphne ise Melody'e sarılıp "Ivy eğlenin ve bol bol gülümseyin demişti unutma" diyerek göz kırptı ve teselli etti. O anda aniden vapurdakilerin çığlıkları duyuldu. "O DA NE?!"
Sınıf arkadaşlarının koştuğu yöne doğru, hızla ilerledi kızlar.
Gördükleri şey ile korkuyla birbirlerine baktılar, "KIZLAR NE YAPACAĞIZ?!" dedi Catherine. Uçan yaratığımsı böcekler vapura gittikçe yaklaşıyorlardı. Herkes endişeyle çığlık atarken kızlar, birbirlerinin ne söylediklerini anlamadan konuşup duruyorlardı. Etincelle "Bu Voyvoda'nın işi olmalı! Ne yapacağız?! Ne yapacağız?!" diye endişeyle kendi etrafında dönüp dururken, Melody "Şu an çok stresliyim! Meditasyon müziğine ihtiyacım var! Ne yapsam müzik mi dinlesem yoksa? Immm... hayır olmaz! Daphneee!" diyerek bir oraya bir buraya gidiyordu. Kızlar sınıf arkadaşlarını gördükçe daha da panikliyordu. Daphne kızları sakinleştirmeye çalışıyordu ama kızlar kendi kendilerine söylenmekten başka bir şey yapmıyorlardı. Böceklerin havada yazdığı yazıyı görenler "The Magic Wand burada!, Neredeler?, Ben göremiyorum?!, Böcekler yazı mı yazmış?!" diyerek etraflarına bakıp bağırınca. Daphne böceklerin yazdığı yazıyı okumak için camın kenarına doğru ilerledi. Böcekler havada kanatlarından akan salyamsı sıvılarla birbirlerine yapışıp, önce harfleri, sonra kelimeleri ve daha sonrasında anlamlı bir cümleyi oluşturdular. Daphne yazılanları sesli bir şekilde okudu.
'24 saatiniz var. Saklambaç oynamayın The Magic Wand! Yoksa saklambaç oynayacağınız bir insanlık kalmayacak ortada!'
Böcekler birbirlerinden ayrılıp tekrardan vapura doğru uçmaya başlayınca, Daphne kalabalığın dikkatini dağıtmak için tam ters yönü işaret ederek "İşte The Magic Wand! ORADALAR! BAKIN!" diyerek bağırdı. Kalabalık kısa bir an onun söylediği yöne doğru dönüp baktı ama orada olmadıklarını görünce tekrardan böceklere doğru döneceklerdi ki Aurora "AAA ŞU PEMBE ELBİSELİ ÇOK GÜZEL BAKSANIZAAA!" diyerek bağırdı. Daphne kızlara işaret edip "Hadi destek verin kizlar" dedi aceleyle. Kızlar göremediklerini iddia eden kalabalığın yani sınıf arkadaşlarının arasına karışıp onları iterek "İşte oradalar! Nasıl görmüyorsunuz ya?" diyerek kalabalığın dikkatini farklı bir yöne çekmeye çalışırken Daphne böceklerin olduğu yere gidebilmek için vapurun terasına çıkıp derin denize baktı. "Bu deniz niye bu kadar koyu?" diye sordu korkuyla kendi kendine. "Entrancement Asası aktive ol!" Diyerek dönüşmek için asasını çıkarıp gözlerini sımsıkı yumdu ve kendini boşluğa doğru bıraktı. Daphne, denize girmesiyle hızla dönüştü ve kanatlarını çırparak hızla denizin yüzeyine çıktı. Böcekler Daphne'yi görünce hızla ona doğru yöneldiler. Daphne ne yapacağını düşünürken aklına gelen fikirle 'ZEHİRLİ SARMAŞIKLAR !' diye bağırıp asasını denize doğru salladı. Denizin dibinden çıkan devasa yosunlar, sarmaşık halini alıp gökyüzüne doğru uzadılar ve böcekleri bir bir sararak denizin dibine çekip yok ettiler. Daphne vapura dönerken bu sırada kızlar ve öğretmenleri vapurdakileri sakinleştirmekle meşguldürler. Kızlar sınıf arkadaşlarının ailelerini ağlayarak arama çabalarını engellemeye çalışırken öğretmenleri kaşlarını çatarak 'Kızlar, Daphne nerede?' diye sorar. Kızlar birbirlerine bakıp ne cevap vereceklerine karar veremezken Daphne 'Bu- buradayım!' diye seslenerek elini kaldırır. Herkesin bakışları ona döndüğü için biraz utanan Daphne bakışlarını kızlara çevirir. Kızlar gözlerini kocaman açıp kaş göz yaparak bir şey anlatmaya çalışıyorlardır. Daphne'nin halini gören öğretmeni hızla ona doğru ilerler 'Daphne bu halin ne senin?!' Daphne kızların başını işaret ettiklerini görünce elini saçlarına götürür. Saçlarının ıslaklığı ile gözleri kocaman açılır. 'Iıı... şeeey öğretmenim... Iıı kızlar söylesenize ne olduğunu...' diyerek topu kızlara atar Daphne, üzgün ve çaresiz bir ifadeyle. Kızlar tam cevap verecekken vapurun anonsu ile herkes ayaklanır. Öğretmenleri hızla ayaklanan öğrencilerinin peşinden gidince kızlar rahat bir nefes alırlar ve onlar da inmek için çantalarını alırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Magic Wand(Sihirli Asa)
Fantasia5 Sıradan kız başlarına gelen o sıradışı olaydan sonra aslında o kadar da sıradan olmadıklarını anlarlar, artık süper güçlere sahip olan bu kızlar ülkemizin ve Dünya'nın birer süper-kahramanları haline gelirler.