@prorokcodzienny NIESPODZIEWANE ZERWANIE HARR'EGO POTTER'A I GINERWY WEASLEY!!! Dzisiaj ( poniedziałek ) dostaliśmy smutną wiadomość od Astorii Grengrass, Wybraniec oraz najmłodsze dziecko Weasleyów zerwali. Para od kilku miesięcy planowała ślub, jednak skończyli podobnie jak Hermiona Granger i Ronald Weasley.
Postanowiliśmy wybrać się dziś do ministerstwa w którym pracują przyjaciele byłej pary. Panna Granger postanowiła nie komentować zaistniałej sytuacji, jednak Dracon niezbyt miło wyraził się na temat wielkiego rozstania
„ skoro ruda chciała pie**zyć się z Zabinim za plecami Pottera to niech ona się tłumaczy z plotek. "
Czyżby Blaise Zabini rozbił kolejny związek? Jak wiemy to już nie pierwsza sytuacja w której mogliśmy zauważyć jak Pan Zabini flirtuje oraz całuje przypadkowe młode czarownice.
Do naszej redakcji przyleciała sowa z anonimowym listem. Całość pod spodem.
Myślę, że Ginny nie zasługiwała na Harrego. Często go okłamywała, a ich związek od dłuższego czasu był na krawędzi. Ginerwa poczuła również coś do Blaise, który interesował się nią od kilku lat. Wybraniec również poznał jakąś kobietę i zakochał się w niej. Zerwali prawie tydzień temu, jednak stwierdzili, że nie chcą mieszać to innych. Jestem pewna, że zostaną dobrymi przyjaciółmi i będę sobie pomagać.
Jak myślicie czy jeszcze kiedyś zobaczymy pocałunek najbardziej znanej pary w świecie czarodziejów ? Czy może zobaczymy Ginny na ślubnym kobiercu z Zabini'm?
Z pozdrowieniami,
Rita SkeeterZostawicie swoją opinię w komentarzu !
@H.Granger kochani. Życie toczy się dalej, a Harry oraz Ginny mają się wspaniale. Blaise jest teraz naprawdę szczęśliwy bo wreszcie może być z miłością swojego. Harry za to chce w niedługim czasie przedstawić nam swoją ukochaną. Teraz jest lepiej.
@draco.l m Granger, musimy się spotkać. Teraz.
CZYTASZ
Instagram || Dramione
FanfictionWszelkie prawa zastrzeżone! Hermiona Granger prawie rok temu przyłapała swojego ukochanego męża z inną kobietą, po sześciu miesiącach wraca na swojego konto na magicznym Instagramie i razem z swoimi znajomymi z Hogwartu, postanawia uchylić rąbek taj...