Ronald

2.6K 44 3
                                    

@rudzielecron Już jutro wleci mój wywiad z @prorokcodzienny ! Dowiecie się tam, wszystkiego czego chcecie wiedzieć o mnie i Astorii oraz historii mojego dawnego życia z Hermioną

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@rudzielecron Już jutro wleci mój wywiad z @prorokcodzienny ! Dowiecie się tam, wszystkiego czego chcecie wiedzieć o mnie i Astorii oraz historii mojego dawnego życia z Hermioną. Do tego opowiem też o kontakcie z Lavender.

Widzimy się jutro na koncie  proroku codziennego.

@H.Granger na przyszłość nie chce być o nas mówił w mediach. Nie życzę sobie abyś poruszał moich prywatnych tematów - nawet jeśli jesteś z jedną z moich najlepszych przyjaciółek. Nie masz prawa się wypowiadać o rzeczach związanych ze mną.

@draco.l.m jeśli choć raz obraziłeś Hermionę lub Rose to masz założoną sprawę w ministerstwie :)

      @rudzielecron W takim razie idź już przygotowuj kartki i teczki, będziemy się sądzić - znajdź jakiegoś dobrego prawnika, bo wątpię aby były  śmierciożerca kogoś obchodził :)

      @draco.l.m uwierz ludzie mają cię dość. A to, że przy tobie udają miłych aby później obrobić ci dupe.

      @H.Granger nie odpisuj, Draco. Nie zniżaj się do jego poziomu, by wyzywać ludzi w internecie i gazetach.

@gin.n.y Jestem tobą zawiedziona bracie. Skoro znalazłeś miłość nie, powinneś się czepiać Hermiony w mediach. Zwlasza, że nic ci nie zrobiła. Zrozum, iż kocha kogoś innego, musisz się pogodzić z tym i zająć swoim własnym życiem. Niedługo urodzi ci się córka i będziesz musiał się nią zająć, nawet jeśli nie umiesz tego wybaczyć Lavender.

@kingfuckblaise stary...to co teraz wyprawiasz nie jest fajne.

@AastoriaA ciekawe co tam im o mnie nagadałeś skarbie ❤️
  
    @rudzielecron same dobre rzeczy❣️

@prorokcodzienny wspaniały wywiad, panie Weasley 👍mówił pan tak prawdziwie. Myślę, że mnóstwo fanów będzie zadowolonych z pana długich odpowiedzi.

@dramionelove jeśli obraziłeś miłość Hermiony i Draco to zgłaszam cię

    @mooniczkahh ja też zgłaszam

    @dramionexoxo też

    @dramioneship również

@notttheo jestem ciekawy jakie pytania ci zadawali 😏

Instagram || DramioneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz