Prorok Codzienny

2.7K 40 18
                                    

@prorokcodzienny WYWIAD Z RONALDEM WEASLEYEM

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


@prorokcodzienny
WYWIAD Z RONALDEM WEASLEYEM

uwaga występują wulgaryzmy.

Dzień dobry, Panie Weasley - miło nam, że zgodził się pan na wywiad, zaczynajmy. Jak twoje samopoczucie, po wyjściu z szpitala i zaczęciu nowego życia bez Panny Lavender?

Szczerze powiem, że z każdym dniem czuję się coraz lepiej. Przez amortencje nie pamiętam tego co działo się w przeszłości, są tylko urywki, dlatego po wyjściu z szpitala mój stan psychiczny był okropny, jednak odkąd jestem z Astorią i mi pomaga. Myślę, że będzie już tylko lepiej. Przy niej zawsze jest dobrze.

Pani Astorii napewno będzie miło gdy będzie  czytała ten artykuł. Chciałby coś pan jeszcze powiedzieć o swoim związku z nią?

Na początku gdy wyszłam ze szpitala, mogę stwierdzić, że była jedyną osobą która się do mnie odzywała. Nikt inny nie chciał utrzymywać z mną kontaktu. Nic nie pamiętałem, dopóki się z nią nie spotkałem, ponieważ Granger nie chciała z mną rozmawiać. Wszystko mi opowiedziała i wtedy zaczęliśmy smsować, rozmawiać oraz spotykać się.
Jednego wieczorem byłem całkiem pijany, a ona się mną zaopiekowała.

Dbała o mnie bardziej, niż jakakolwiek dziewczyna z którą byłem. I jestem jej wdzięczny, że pomimo tego jaki jestem, jest z mną. Nie obchodzą jej moje wady, nawet jeśli mam ich dużo.

Czy słowami ,, dbała o mnie bardziej, niż jakakolwiek dziewczyna z którą byłem " stwierdza pan, że Pani Hermiona nie była wcale dobrą żoną?

Nasze małżeństwo nie trwało długo. Ale to dobrze, bo nie dałbym rady z taką kłamliwą kobietą jaką ona była. Po ślubie stała się całkiem inna, niż kiedy była po prostu moją dziewczyną. Strasznie się kłóciła, robiła afery, obrażała się o byle co i przede wszystkim nie była ze mną szczera, oszukiwała mnie i pewnego razu gdy byłem załamany, po prostu wyszła z pokoju oraz powiedziała, abym wstał z łóżka i się nie lenił bo ona nie będzie zarabiała na mnie przez całe życie.
W tym czasie byłem po żałobie, po śmierci mojego ojca.
Nie byłem w stanie pracować.

Cóż, od jakiegoś czasu chodzą plotki, że Panna Granger spotyka się z Panem Draconem Malfoy'em. Czy może pan potwierdzić te plotki?

Pieprzy się z nim. Nie wydaje mi się, że są w prawdziwym związku, ponieważ cały czas zaprzeczają. Mają dziecko, ale nie prawdziwe. Adoptowane. Po prostu bezmyślnie wzięła se bachora, jakby nie mogła go zrobić sobie sama skoro się z nim spotyka. Większość takich dzieci nie ma magicznych zdolności, są szlamami lub polkriwstymi czarodziejami. Nie mają czystej krwii, która jest najlepsza.

Malfoy jest z nią, bo jego rodzina nie jest już ważna w magicznym świecie, a przy niej zwracają na niego uwagę. Ona daje mu wszystko, co zechce. A to, że kocha tego dzieciaka jak własne to zwykłe brednie, on nigdy nie pokocha. Bo jest śmierciożercą. Kto normalny spotka się z byłym śmierciożercą ?

Pana siostra - Ginny Weasley obecnie spotyka się z Blaisem Zabinim. On jest byłym śmierciożercą.

A czy ja powiedziałem, że moja siostra jest normalna ?

Dobrze, przejdźmy dalej. Często pisze pan niemiłe komentarze pod postami swoich byłych przyjaciół. Czy kiedy pan to robi odczuwa złość czy jednak zazdrość ?

Nie ma czego im zazdrościć. To banda idiotów, myślących, że mają wszystko.
Hermiona zasłużyła se na specjalną komnatę w piekle, a Malfoy powinien dostać solidnym Crucio za swoje zachowanie. Właściwie powinien być w Azkabanie jak jego ojciec.

Myślę,że nie odczuwam ani złości ani zazdrości. Pisze to co myślę, po coś ma się opcje komentuj. Wyrażam swoją opinię.

Yhm. Kolejnym pytaniem z naszej strony jest co będzie gdy Lavender urodzi waszą córkę? I co obecnie się dzieje z kobietą.

Mam kontakt z rodzicami Lavender. U niej wszystko okej, a gdy już urodzi będę walczyć o prawa rodzicielskie. Nie chcę by moje dziecko dorastało z taką wariatką.

Czy czuję pan coś jeszcze do Lavender Brown?

W jakiś sposób tak. Nie była złą dziewczyna , nawet jeśli podawała mi to gówno, to troszczyła się o mnie w jakiś sposób. Będę starał się jej to wybaczyć, byśmy obydwoje mogli wychowywać dziecko i żyć w zgodzie.

A co czuję pan do Pani Granger ?

Pierwsze słowo jakie przychodzi mi do głowy to obrzydzenie. Nie wiem, czemu, ale to jak żyje jest obrzydliwe. Zachowuje się jak ostatnia dziwka.

Kolejne pytanie to, to czy jest jeszcze jakaś możliwość, że będzie pan żył w zgodzie z byłą żoną ?

Wątpię, choć może kiedyś zaakceptuje to, że się puszcza. Sam nie wiem. Jest najlepszą przyjaciółką mojej obecnej dziewczyny, ale narazie nie chce jej widzieć obok Astorii gdy ja będę w tym samym pokój co ona.

Czy akceptuje pan przyjaciół swojej dziewczyny ?

Jeśli mam mówić szczerze, to nie. Nie lubię ich, nie toleruje. Ale chcę by Astoria była szczęśliwa więc pozwalam się jej z nimi spotykać. Jej szczęście ponad wszystko.

Czy chciałby pan założyć rodzinę z Panną Greengrass ?

Tak, wydaje mi się, że jest miłością mojego życia.

To już koniec naszego wywiadu. Dziękujemy za wszystko co nam pan powiedział. I życzymy panu szczęścia na nowej drodze życia z panną Astorią.

Z kim chcielibyście teraz wywiad ?


Komentarze 657





Instagram || DramioneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz