ZEYNEP
Kızları arayip bugün gelicegimi haber verdim. Şimdiden heyecan sardı :) umarım hersey daha iyi olur. Herseyini kontrol ettikten sonra aşağı inip valizlerimi yukardan almasını hasan amcaya söylüyorum. Sıra en zor yere geldi veda..
- kızım gitmesen olmaz mı? Sen ordayken biz seni çok özleriz.
- annem gelirim ben hep istanbul çokta uzak değil biliyosun üzülme artık ama
- biz her zaman senin kararlarına saygılıyız aşkım kızım çok mutlu ol tamam mı?
- babam benim ya hadiii aglaticaksiniz ama beni şimdi
Önce anneme daha sonra babamı sarılıyorum ve son bi kez büyüdüğüm eve bakıp çıkıyorum kapıdan. Hayatımı elime alabilmek için çıkmam uzaklaşmam gerekiyordu. Artık gidiyorum istediğim hayatı yaşamaya bekle beni istanbul zeynep yılmaz geliyor :)
KEREM
Nerde kaldı lan bunlar sıkıntıdan patlicam evde. Of can hep senin basının altından çıkıyor bunlar yok neymiş bi falcı varmış herseyi biliyomusta hayatımızı anlatıcakmışta mış mış !!
Hah geldiler.
- lan nerdesiniz oğlum ya ?
- geldik abicim patlama
- ya kerem bu manyak bizi bi yere sürüklüyor ama ben gıcık kaptım bu karıya ya.
- onu iddiayı kaybetmeden dusunucektiniz Aksel bey
- amma uzattınız ya alt tarafı fal bakıcak teyze bize
-- ne teyzesi acaba ne teyzesi ben daha 30 bile olmadım
- tamam anlasın hadi napcaksan yap kızlar bekliyor daha bizi hadi hadi..
Melis - Yağmur
Çocukluk arkadaşları yanlarına taşınıcağı için çok mutlulular kızlarımız :)
- ay yağmur ya herseyi hallettik kızımda ya zeynep odasını beğenmezse ben çok kararsız kaldım
- bebeğim zeynebin istediği gibi döşedik neden beğenmesin hem beğenmezse değiştirir telaş yapma sen :)
İki arkadaş oturmuş kahvelerini içerken heycanla zeynebi bekliyorlardı. Zeynepten yolda şarkı söyleye söyleye geliyordu istanbula girmesine 1 saat kalmıştı içine çok tuhaf bi his doğdu radyoda çalan şarkı kulaklarına dolarken. Bu his daha önce hiç tatmadığı tarifi olmayan güzel bi histi :)
Hikâyemizin ilk bölümü geldi biraz kısa oldu ama olsun başlangıç olarak güzel başladığımı düşünüyorum. Bu benim ilk Hikayem eğer düşündüğünüz veya bu böyle olsun diye belirtmek istediğiniz bişey varsa yazın yorum ve votelerinizi bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİZ VE BİZ :) ♡
ChickLitBir Zeynep YILMAZ Bir Kerem SAYER onların heyecan dolu üniversite hayatı ve mutlu aşk tabloları :) Ve tabi ki vazgeçilmez dostları hadi gel sende hikayeyi yaşa :)