KIZLAR CEPHESI
YAĞMUR
- burası süper olmuş ya hadi kızlar bi masa bulup geçelim canlara yakın olsun please :)
- hadi zey :)
Zeynep keremle bakışmasını kesip kızlarla bi masaya geçmiştir. Ama bu kadarda olmaz ki zaten hep aklımda o gülüşü bakışı zey kendine gel bi Playboya aşık olamazsın.
Ne aşkı ya o nerden çıktı yok öyle bişey allah allah ya. Zeynep kendi kendine söylenirken melis içecek bişeyler almaya gitmiştir o sırada Aksel melis o görüp yardım etmek amacıyla dikkatinizi çekerim sadece yardım hani yani Melisle konuşmak falan değil :) neyse melisin yanına ulaştığında.
- kokteyllerimizden tavsiye ederim özellikle şu Çilekli olandan :)
- çileği severim iyi tahmin oldu bay hödük diye cevap verir melis alayla. Aksel biraz bozulsada devam eder.
- Cadılar da güzel olabiliyormuş demekki
- o ne demek be ?
- şöyle demek güzel olmuşsun cadı :)
- ay hödük beğendi Sağol :)
- ne demek cadı diyip melisin yanından ayrılıp masalara doğru yönelmiştir. Melis biraz bozulmuş ama birazda mutlu olmuştur ee az bişey degil okulun sayılı yakışıklılarından biridir Aksel. Kızlar ada ıcicek bişiler alıp masaya döner melis.CAN
Dj ye istediğim müziği çalması için işaret verdim. Müzik başladığında yağmura doğru yöneldi.
- şey sakıncası yoksa dans edelim mi yağmur ?
Ne ne ne bi dk bi dk. Sakın ol yağmur can beni dansa mi kaldırdı Ohaaaaa tabiki evet. :)) mutluluktan havalara uçmadan cevap veriyim en iyisi.- ee olur tabi :)
-hadi o zaman. Can elini belime koydu OMG OMG sakin ol kızım. :) tam ortaya geldi ellerimi Canın omzuna koydum ki ne tesadüf kızlarla bizim en sevdiğimiz şarkı çalıyor :)KEREM
Yapıştı kız resmen yapışti.
-Cemre git. İstemiyorum dans falan etmek.
- ama kerem ben istiyodum. Allahım bide ağzını yaya yaya konuşuyor deli olucam amk.
- banane kızım git başkasıyla dans et. Hadi bakma sıktır git. Sonunda 505 yapıştırıcı Cemre den kurtuldum. Benim asi kıvırcığım nerde ya? Kerem o nerden o senin kıvırcığın oluyo acaba he. Of ne diyom amk ben. Bi dk zeynep verandada kim lan onun yanındaki şimdi görücez kimmiş o şerefsiz!
- zeynep?
- efendim. ıı adın neydi daha tam tanışmadık.
-kerem. Kerem Sayer.
-zeynep yılmaz aa bu arada bu da ismin neydi tam duymadım demin?
- ben selim zeynep 20 dakikadır konuşuyoruz ya
- sen konusuyosun ben yanlız kalmak istediğimi söylemiştim en başta.
-aa artık gitsen selim zeynep bana söz vermişti dans için dimi zeynep ?
- ha şey evet vermiştim dimi neyse hadi gidelim de dans edelim kerem :) sen kahramanımsin kerem o yılışıktan kurtardın beni canım ya :)
- gerçekten Sağol kerem :)
- ne için Kıvırcık ?
- Kıvırcık ne ya ? O yılışık çocuktan kurtardığın için
- sorun değil senin rahatsız ettiğini anladigim için geldim zaten :)
- a öylemi Sağol tekrar :)
Dans etmeye devam ettiler bi süre. Sonra gözleri Akselle melisin kavgasına kaydı noluyordu orda melis deli gibi bagiriyodu.
- hey mel tatlım noldu niye vagiriyosun o kadar ?
- ya zeynep bu hödük benimle dans ediyor diye bizim sedata vurdu.
- hayda niye durup dururken adama vuruyosun sen ya ?
- melise dokunduğunu gördüm sinir oldum vurdum allahım ya bu çocuk tamamen çıldırmış .
- e haklı ama zeynep dokunmasaymis oda melise
- kerem sen sacmaliyosun sedat melisin kuzeni
- Oha niye söylemiyosun kızım ya yazık oldu çocuğa
- ya sen ne kadar hödük bi insansın söylemeye çalıştım ama dinlemedin heralde
- tamam Aksel melis sakin olun geçti hadi Aksel sen sedattan Özür dile kapansın mevzu
- tamam kardeşim k.bkma bi yanlış anlaşılma oldu
S.- sorun yok :)
- oldu mu mel hadi yağmuru bulup gidelim burdan.
- tamam canım
YAĞCAN ♡
Yağmur ve can şarkı bittiğinde evi gezmeye başladılar. Can En son olarak yağmuru odasına getirdi.
- Yağmur benim sana söylemek istediğim bişey var.
- e evet can seni dinliyorum. Lanet kekeleme ya en güzel yerinde nerden çıkarsın zaten anlamam hadi can ölcem heycandan.
- şey yağmur ıı ben senden çok hoşlanıyorum. Oh be söyledim sonunda valla söyledim billa söyledim oh yaa nasıl bi rahatlama geldi anlatamam :))
- can ben çok şaşırdım. İnanmıyorum hislerimiz karşılıklı allahım şükürler olsun :))
-ne ne yağmur sen yoksa benden hoslanmiyomusun?
- a yok ay evet aman kafam karıştı can ya evet bende senden hoşlanıyorum der. Ve yağcan sarılır :) tam öpüşücekleri sırada dörtlümüz içeri girer ve hepsi şok :)5. Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİZ VE BİZ :) ♡
ChickLitBir Zeynep YILMAZ Bir Kerem SAYER onların heyecan dolu üniversite hayatı ve mutlu aşk tabloları :) Ve tabi ki vazgeçilmez dostları hadi gel sende hikayeyi yaşa :)