2. Bölüm

118 4 0
                                    

KEREM

Şu zıvırtı bitsede eğlenmemize baksak ya öf can s.keym belanı.

Falcı - sen der. (Canı göstererek) hayatın çok klasik hep aynı şeyleri yapıyorsun yaşıyorsun ama yakın zamanda çok güzel olaylar yasicaksiniz hepiniz.

Kerem kadının söylediklerine kahkaha atarak cevap verdi.

- ya teyze bizim hayatımız zaten güzel elimizde sınırsız imkanlar bi sürü kız var daha ne isteyelim hadi topla pılını pırtını git buradan.

Falcı - sen turuncu kafa hayatında hiç bir kadına aşık olmamissin katilasmis kalbini burdan görebiliyorum. Çok yakında bir kız girecek hayatına ve seni muma çeviricek haberin ola diyip sırıttı kadın

Keremin ağzından bi hah nidası çıktı ve kalkıp mutfağa gitti daha fazla burda kalırsa kadını öldürebilirdi.

Aksel- ablacım hadi sende artık git yeter bu kadar fal bize.

Falcı - ben size söylüyorum yakinda hayatlarınız değişecek deyip kapıdan çıkıp gitti.

Can kadının arkasından Baja kalmıştı. Kereme söyledikleri mümkün olabilicek şeyler değildi. Kendi kendine düşünüp artık falan inanmadığına karar verdi

Aksel hala şaşkın bunu yaptıklarına inanamiyordu. Kafasını iki yana sallayıp bu düşüncelerden kurtuldu keremin yanına geldi

- hadi abicim çıkalım kızlar bizi bekler diyip keyiflice sırıttı :)

- okay dedi kerem ve yerinden kalkarak kapıya yöneldi arkasından da Aksel.

- can iki saat seni bekleyemeyiz diye aynı andan bağırdı ikiside birbirlerine bakıp sırıttılar. :)

ZEYNEP

Sonunda bulabilmistim evi ah hasan amca şimdi olsaydın da su bavullarimi eve tasiyaydin diye geçirdi zeynep içinden sıkıntıyla.

Kızlar zeynebi görür görmez bahçeye fırladılar sevgi yumağı oldular diyebilirim :) zeynep nefes alamicak diye korkmaya başlamıştı ki kızlar heycanla konuşmaya başladılar.

- ya zey nerde kaldın gözümüz yollarda kaldı ya.

- napim melis evi burdan alın mı dedim size yolu bulana kadar canım çıktı ya

- olsun mel geldi ya sonunda hadi eve geçelim dedi yağmur ve hepsi birer valiz alıp gectiler evlerine :)

Zeynep kendini koltuğa atıp bi kere daha hissetti yorgunluğunu.

- hadi anlat herseyi çok merak ediyorum zeynep.

- Yağmur o kadar yorgunum ki tatlım bu anlatma işini yarına atıyorum ve odama çıkıp uyumak istiyorum.

- o zaman zey sana odanın gösterelim bi an once dinlen sonrada eşyalarını yerlestiririz dedi melis

Ve beraber zeynebin odasına çıktılar melis biraz endişeliydi ya beğenmezse diye.

Zeynep odasına çıkar çıkmaz arkadaşlarının onu ne kadar iyi tanıdığını farketti odası mükemmeldi hersey istediği gibi ve mükemmeldi.

- kızlar ben çok teşekkür ederim :) sizin gibi arkadaslara sahip olduğum için çok şanslıyım hersey çok güzel olmuş dedi ve kızlara sarıldı :)

- oh zey begenmiceksin diye ödüm patladı ya :)

- ben sana dedim melis zeynep beğenir diye hadi biz çıkalım da sende dinlen bi saatin var daha sonra buraya gelişin için kutlamaya gidicez :)

SİZ VE BİZ :) ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin