3. Bölüm

104 5 0
                                    

Öncelikle ilk Hikayem yanlışlarım varsa veya sıkıcıysam affola. Birden bire yazmaya karar verdiğim bi hikaye. Daha yeni başladık ama votelerinizi ve yorumlarınızı eksik etmeyin :) multide kızların giydikleri var.

ZEYNEP
Sabah kalktığımda hala kızların uyanmadıģını farkettim. Yorgunluğumu üzerimden atmak için kısa bi duş alıp kızlara kahvaltı hazırlamaya başladım. Dün akşam gördüğüm çocuk aklımın bi kosesindeydi hala. Dün gecede onu düşünürken uyuyakalmisim bi kere gördüğüm birinin beni bu denli etkileyebilmesine çok şaşırdım. Neyse sofrayı hazırladım tam kızları uyandırmaya gidiyordum ki yağmur peltek peltek aşağıya indi.
- Günaydın zey gelir gelmez dokturmussun gene sözde biz sana hazirlicaktik ama melis hanim hala uyuyor.
- Günaydın canim olsun bi kahvaltı sonuçta ben gidip meli uyandirayim sende elini yüzünü yıka :)
Melisin odasına çıktım şapşal nasılda tatlı uyuyor.
- Mel hadi canım uyan.
- ya anne 4 dakika daha
-neden 4te 5 değil tatlım
- ben çift sayıları daha çok severim ondan :)
- hadi kuzum uzatmada kalk bak kahvaltı hazırladım çok sevdiğin omletide yaptım :)
- uçtum Zeyno ben :)
Melis koşa koşa aşağıya indi zeynep te gülerek arkasından mutfağa geldi. Güzelce kahvaltılarini ederken yağmurda canın ona nasıl gulumsedigini bininci kez anlatiyodu. Zeynep dayanamayarak
- ay yağmur yeter valla gına geldi
- ama zey çok tatlıydı :)
- şebeğim tatlıysa git açıl çocuğa
- ya mel demesi kolay
- of hadi kızlar uzatmayın hadi çıkalım alışverişe gidelim almam gereken bi kaç bişey var.
- zeynep ve alışveriş duydun mu yağmur zeynep alışveriş dedi ( kızlar şaşırarak bakıyorlar)
- duydum mel çık bak bakiyim bi köpek ölmesin dışarda :)
- amma uzattınız tamam gitmiyorum bi yere ben hıh.
- ya zey tamam şaka yaptık hadi kalkın hazırlanın ben burayı toparlayıp geliyorum dedi yağmur.
Kızlar odalarına çıktılar ve giyinmeye başladılar yağmur masayı toparlayıp oda hazırlanmaya başladı.

AKSEL

Ovv başım felaket ağrıyor ya nedir bu :(((
Ya tabi akşam karıya kıza bak şimdi başım ağrıyor ağrısın beter olun. ( yazar çıldırdı )
Mutfağa gidip kendime gelicek bi kahve içmem lazım hadi oğlum kalk Aksel. Yanımdaki esmer güzeli gitmiş sanırım saat baya geç oldu. Mutfağa geldiğinde bir diğer akşamdan kalma keremle karşılaştı Aksel.
- hayırdır abicim seninde mi başın ağrıyor?
- hemde ne ağırmak lan yerinden cikicak sanki kahve icicekmisin sanada yapiyim
- valla süper olur abi senin kız uyuyomu hala
- yok onu gece gönderdim.
- hayırdır tadını mi beğenmedin abicim :)
- sinirimi bozdu gönderdim Aksel sinir etme Adamı .
- tamam abi atarlanma hemen. Can nerde bu arada
- not yazmış alışveriş merkezine gitmiş spora. Bizide bekliyor.
-kahveleri içip çıkalım o zaman kardo
- tamam kardeşim
Akşamdan kalma pasalarimiz kahvelerini içip hazırlanıp evden çıktılar. Aksel spor çantasını unuttuğunu söyleyip eve geri döndü keremde küfür ede ede alışveriş merkezine geldi. Canla buluşup akseli beklemeye başladılar. O sırada kendilerine kahvaltılık bişiler söylediler.

SİZ VE BİZ :) ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin