Multide partide giydikleri kıyafetler var :)
CAN
Aklıma gelen ani fikirle kalkıp kızların olduğu masaya doğru ilerliyorum. Akşam yaptığım araştırmaya göre yağmurlar bizim okulda okuyor. :)
-Merhaba kızlar ben Can
-Merhaba ben yağmur arkadaşlarım zeynep ve melis.
- memnun oldum yağmurcum ııı şey pardon yağmur :)
- bizde memnun oldukta hayırdır diye soruyor zeynep.
- şey sanırım sizde Sayer universtesine gidiyosunuz
- evet gidiyoruz da nolmus ?
- nolmus melis he pardon şey olmuş :) ya bizim evde parti var yarin aksam okuldan herkes geliyor sizide cagiriyim dicektim belki gelirsiniz he gelirmisiniz yağmur ?
Ay çocuğa bak nasılda sevimli nasılda şebek sen cagirirsinda ben gelmezmiyim can'ım hiç yerim yaaa :) yağmur dalmış içinden düşünürken can hayal kırıklığıyla
- Yağmur gelmicekmisiniz yoksa :(
- yok yok şey ben dalmisimda gelicez ya gideriz dimi kızlar ? Yavru kedi bakışlarını da atmayı unutmuyor yağmurumuz :)
- e sen cevap verdin zaten yağmurcum bizim adımıza dimi zey
- evet canım neyse geliriz can sen adresi yağmura mesaj olarak atarsın
- atarım atmasina ama numarasi yokki
- e işte o zaman can diye alayla güldü melis
- II yağmur numaranı verirmisin şey hani adres için yani yanlış anlaşılmasın :) şebek tam bir şebek :)
- aa şey tabi 054........
- tamamdır görüşürüz o zaman kızlar tanıştığıma sevindim tekrar :)
Zeynep - Melis - Yağmur
- bizde görüşürüz :)KEREM
ne konusuyo bu gerizekalı iki saattir bakmak bide gülüyolar allahım bu merak nasıl bişey mis böyle heh geliyor sonunda da meraktan ölmicem.
- can ne konustunuz abi iki saat
- hadi yine iyisiniz abi yarın akşam parti var.
Akselle kerem anlamamıs bi şekilde bakarken can olan biten herseyi anlatmıştır bu sırada kızlar eve doğru yola çıkışmışlardır. Kerem - Aksel - Can üçlüsü hazırlıklara başlamıştır şimdiden hersey mükemmel olsun istiyodurlar sebepsizce canın yaptığı bu harekete sevinmislerdir.
Ah ah bilmiyolarki falcı haklı yavaştan aşık oluyorlar :)
KIZLAR CEPHESI
yağmur telaşla ne giycem diye bi o yana bi bu yana kostururken Melisle zeynep onu anlamsız bakislariyla izliyolardi. Yani ne varsa bu kadar abartıcak diye düşünen melisten ziyade zeynep kız aşık olucak bunlar diye geciriyodur içinden :)
- ya kızlar gördünüz mü oda bana karşı bisiyler hissediyor allahım nasıl mutluyum belli değil :))
- ya kızım sakin ol tamam bak bizim sayenizde numaralarinizi aldınız bu iş alır yürür dimi zey
- aynen katılıyorum tatlım ama ben fena yorgunum yatıp uyicam malum yarın partide var dinlenmem lazım iyi geceler :)
- bende yatıyorum zey iyi geceler :)
- ben biraz daha kıyafet bakicam kızlar size tatlı uykular öpüldünüz :)
PARTİ GÜNÜ-ERKEKLER CEPHESI
KEREM
Hersey hazır herkes çağrıldı bi akşam olmasi kaldı ben bile şaşırdım bi günde bu kadar hızlı hazırlık yapmamıza ama adam aşık yani kızı koluna takmak için uğraşıyor e bizede kardeşimize yardım etmek düşer :)
- Günaydın aptal aşık :)
- ya kardeşim dalga geçmesen olmaz dimi
- çık olmaz :) eksıl nerde :)
- sabah erken çıktı o babasına ugricakmis Varol toplantısı :)
- he tamam bende bi Sayerlere gidiyom sen partini hazırla aşık :)
- dilinize düşmeyelim ama gorucem sizide gorucem o zaman korkun benden kardeşim
- ya ondan kardo ondan :)
AKŞAM - KIZLAR CEPHESI- ya kızlar oldu dimi böyle çok istekli görünmüyorum dimi?
- Yağmur abartma tatlım gayet normalsin çokta tatlı oldun
-hepimiz öyleyiz bebeğim :) sarılırlar şekerler :)
- adres bu Zeyno hadi gidelim. Mesajı gösterir navigasyona girerler ve yola çıkarlar. Yağmur cana mesaj atıp yola çıktıklarını haber verir.
ERKEKLER CEPHESI
- kerem mesaj atmış abi geliyolarmis sakinim ben ölmicem heycandan sakinim oh oh oh nefes alıyorum.
- can sen gerizekalı misin abi sakin ol ya alt tarafı bi kız.
- seviyom kardeşim napim.
- tamam kerem seninde candan farkın yok abi bi relax ya bizim gecemiz bu gece eglenmenize bakın gelmeye başladılar zaten.
- hadi gidip karsilayalim kardeşim
- can senin devreler yandı ne karşılaması ben Kerem Sayerim abicim onlar ayagima gelir ben degil. Konuştu yine ego manyağı
- yeter be bi susun hadi keyiflenin şerefinize kardeşim ickisini havaya kaldirir kadeh tokustururlar :) can tam ickisini içerken görüş alanına yağmur girer agzindakini püskurtmemek için zor tutar kendini can ne kadar güzel olmuş diye geçirir içinden. Ama bunları düşünen sadece can değil. Aksel ve kerem de bakakalir girişe onların aklındakilerde kalplerine inmeye başlamıştır bu gece.Evet 4. Bölüm sonu
Nasıl gidiyorum heycanla yazıyorum nolur yorum ve votelerinizi eksik etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİZ VE BİZ :) ♡
ChickLitBir Zeynep YILMAZ Bir Kerem SAYER onların heyecan dolu üniversite hayatı ve mutlu aşk tabloları :) Ve tabi ki vazgeçilmez dostları hadi gel sende hikayeyi yaşa :)