6. Bölüm

97 3 0
                                    

Şuan ciddi anlamda şoktayım. Yağmur ve Can Öpüşmek üzereyken bizim tarafımızca basıldılar. Bir yandan gülesim bir diğer yandan yağmura fena kızasım var bi eve gidelim sorcam ben sana yağmur derken mel lafa atladı
- hayırdır yağmur. Aksel de ardından
- evet hayırdır abicim. Keremle ben dut yemiş bülbül gibiyiz adeta. Ay biz dedim :))
- ya siz yanlış anladınız kardeşim
- ne yanlış anlaması can biz şimdi cikmiyomuyuz bunun nesi yanlış? Ha hönk ne diyon bacım sen hayırdır diyesim vardı ama kerem susturdu
- bi dk bi dk ne çıkması kardeşim noluyo bi adam gibi anlatsana can
- ya abi biz yağmurla açıldık birbirimize sevisiyoruz :))
- ne diyosun can Manyak misin ne sevişmesi - yaaa offf seviyoruz işte birbirimizi aman yağmur yanlış şey ettim işte anla
Hep bi ağızdan
- oh be kardeşim sonunda...
- Melis, yağmur yanlış anlaşılma duzeldiyse ve sevmeleriniz bittiyse eve gidebilirmiyiz artık ?
- olur gidelim bende çok sıkıldım zaten ortamdan. Deyince melis yağmur atladı
- ya ne güzel eğleniyorduk ne gitmesi ? :(
- biz değil canım sen eğleniyordun hadi yağmur manitanla vedalaş biz kapidayiz.
Aksel ve kereme bakıp hoşçakalin dedikten sonra kerem dururdu beni.
- biz bırakırız sizi Aksel de onu onayladı.
- ne münasebet biz arabayla geldik gideriz kendimiz diye tersledi mel çocukları ama tatlım sert olma bu kadar baksana çok tatlı bakıyor. Zeynep kendine gel.
- evet arabam burda gideriz sağolun. Hadi yağmur! Kızlar olaylı gecenin ardından eve gelip yattılar. Malum yarın okul var dün gecenin dedikodusu yarına kaldı :)
ERKEK CEPHESI
keremler evi biraz toparladiktan sonra birer kahve alıp bahçeye çıktılar. Cana onlar yağmurla işi pişirirken ne oldu onları anlattılar. Can da yağmura nasıl açıldığını anlattı kardeşlerine. Biraz daha sohbet edip yatmaya gittiler teker teker. Hepsinin aklında birer güzel kız ile birlikte.

Sabah ilk kalkan Aksel oldu. Akşamın saçmalığını atmak için kendine bir kahve yapıp oturdu. Dün olanlar tek tek gözünün önünden geçti. Ona neydi ki Melisle dans eden heriften bide gidip dövmüstü çocuğu yok yere kendine kendine sana ne oluyor Aksel kendine gel sen gecelerin adamı kızların prensisin olmaz. Unut sil aklından şu dakikadan sonra görmezlikten geliyosun o kızı diye emir verdi kendine.
YAZAR

Valla çocukların arasında en akıllısı can çıktı kaptı yagmurumu oh mis gibi hayat.

Kerem desen daha hic bişeyin farkında değil ama yakın zamanda oda herseyin farkına varıcak ama zeynebi kazanması için egosunun ondan taşınması gerek. Bi ilişkide üçüncü kişi fazla :) Aksel ayrı bi dünya az önce düşündüklerine sinir oldum prensmiş papucumun prensi bu erkeklerin hepsi aynı yahu şuraya bak pis egolamanlar. Ama şu varki yazara aldirmiyoruz biraz feminist olabilirim :)
KIZLAR CEPHESI
Melis yorganı tekmeleyerek uyandı. Ne boktan bi sabah dedi kendi kendine dün gece aklı baya bi karismisti. Son sevgilisiyle yaşadıkları geldi aklına bir şıllakla aldatmıştı onu barış. Ondan sonra kimsenin aklını karistirmasina izin vermedi kimseye guvenmedi. Kahvaltı hazırlamak için mutfağa indi ama hazır olan sofrayı görünce dondu kaldı. Arkasından gelen zeynep te aynı tepkiyi verince kahvaltıyı yağmurun hazırladığı anlaşıldı, anlaşıldı ama yağmur mutfağa girmemek için herşeyi yapan bi kız Noldu da mükemmel bi kahvaltı hazırladı diye düşünürken zeynep cevapladı melis

- Mel kız aşık. Sevgilisi var e artık bunu normal karsılamalıyız bence :) diyince kıkırdadılar beraber arkadan gelen yağmur :

- canlarım Günaydın hadi geçin kahvaltıya geç kalıcaz okula :)

- yağmurcum okula gitmeye çok heveslisin bakıyorum :)

- Mel okul bu sonuçta gitmek zorundayız dimi ama

- ya önceden melis anlatiyodu seni okula götürmek için yataktan kazıması gerekiyormuş ama şimdi bakıyorum da herseyinle hazırsın tatlım :)

- bunun Canla bi alakası var mı yağmurcum ?

- ya melis ne alaka şimdi

Melisle zeynep aynı anda yağmur diye seslenince - off tamam canı görmek için sabirsizlaniyorum ne zamandır bekliyorum ben bunu biliyosunuz kızlar

- uğraşıyoruz seninle tatlım takılma hadi yiyelim çıkalım dedi zeynep ve kahvaltılarini yaptılar hazırlanıp evde çıktılar bu arada giydikleri multide :)

Herkes kendi arabasıyla gitmeye karar verdi birer birer çıktılar evin bahçesinde okula doğru yol aldılar.

Okul girişinde karşılaşan kızlarımız ve erkeklerimiz can ve yağmurdan dolayı hep birlikte birer kahve içmek için kafeterya ya gittiler. Kerem kahveleri aldı. Sohbet ederlerken can ve zeynebin ders saati gekdi kalmak zorunda kaldılar. Aksel zaten ayrı dünya sohbete hiç katılmamış hep etrafı incelemişti. Melisin gözünden kaçmadı ama takmadıda. Aksel izin isteyip sarışın kızın yanına doğru gitti. Melis görünce kızdı. Sonra neden kızdı diye kendine kızdı ve kalkıp derse gitti. Kerem ve yağmur aynı bölümde oldukları için daha vakitleri vardı onlar sohbet etmeye başladılar.

- ne zamandan beri tanisiyosunuz zeyneple?

- Imm çocukluktan beri diyebilirim gölyazı da beraber büyüdük. Sonra melis katıldı bize :)

- hım bizde canlarla öyle dedi kerem gülümsemesinin gizlemeye çalışırken. E tabi yağmurun gözünden kaçmadı bu :)

- Aksel bugün çok farklı davranıyor sanki biz yokmuşuz gibi

-onun her zamanki hali takmayın siz hadi derse gidelim.

- tamam :)

Hepsi bi dersten çıkıp diğerine girerken ders saatleri farklı olduğu için bir araya gelememislerdi. Yağmur kafasında bir plan yaptı ama bunun için sevgilisiyle görüşmesi gerekiyordu oda anca dersler bitince olurdu. Hepsine birer mesaj atıp akşam masal kafede bulusmak için haber verdi ve aksami beklemeye başladı bizim cin kızımız.

6. Bölüm sonu.

SİZ VE BİZ :) ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin