10. Bölüm

108 3 1
                                    

Aksel şişeyi eline aldı ve çevirdi. Soru kısmına gelen kerem cevap kısmına gelense yağmurdu.
- doğruluk mu cesaretlik mi yağmur dedi kerem
- ımm doğruluk olsun bakalım
- ııı söyle bakalım canı ne zamandır seviyosun?
- kayıt için geldiğimde görmüştüm canı o zaman içimde bişeyler oldu ama zamanla daha çok çoğaldı içimdeki şey ve anladım ki ben cana ilk gördüğüm günden beri aşığım yani sorunun cevabı keremcik 1 yıldır :)
- ah ya ben seni nasıl farkedemedim bitanem benim diyip kocaman sarıldı yağmura can
- hadi sizi aşk böcükleri oyun oynuyoruz dedi kerem
- bi aşk yasatmadiniz be abi neyse çevir aşkım
Yağmur şişeyi çevirdi soru kısmı zeynebe cevap kısmı aksele geldi
- doğruluk mu cesaretlik mi diye sordu zeynep aksele sevimli bir şekilde
- cesaret dedi Aksel havayla
- ımm bi dusuniyim ben
- :) düşün canım sen
- buldum buldum ım sanırım bu şömine odunları sabaha kadar biter yarın için odunları sen hallediceksin :)
- ama bu haksızlık sadece ben bunlar ne güne duruyor dedi keremle canı göstererek can alayla
- aaa kardeşim korktun mu yoksa
- ne korkçam lan tamam hallederim ben tek başıma
- ha şöyle kardeşim dedi kerem kurtulmanın verdiği hafiflikle devam etti sozune
- hadi herkül çevir şişeyi. Aksel keremin dediğini yapıp çevirdi şişeyi. Soru kısmı kereme cevap kısmı zeynebe geldi.
- doğruluk mu cesaretlik mi zeynep?
- doğruluk kerem :)
- ıı sey zeynep hoşlandığın biri veya sevgilin var mı?
Soru karşısında zeynep biraz afalladı başta bi oyun yapmayı düşündü ama yalan söyleyemeyeceği için mecbur doğruyu söyledi.
- sevgilim yok. Hoşlandığım biri var ama dedi zeynep. Kereminse sevgilim yok deyince yüzü aydınlandı birden. Peki ya hoşlandığı kişi kimdi bu soru içini kemirdiği bir süre. O sırada zeynep şişeyi çevirdi. Soru kısmı melise cevap kısmı cana geldi. Melis:
-doğruluk mu cesaretlik mi eniste diye sordu gülümseyerek
- cesaret dedi can
- o zaman yağmurla bir dakika boyunca öpüşün dedi melis kıkırdayarak yağmur itiraz etti herkesin içinde olmaz diye ama oyun bu mecbur yapcaklar. Kerem saatine baktı ve başladılar. Bi dakika sonunda herkes kahkahalara boğuldu yağmurla can utançtan kıpkırmızı oldular :)
- hadi arkadaşlar uzatmayın oyunumuza bakalım ama bana gelmesinden korkun ben söyliyim. Dedi can ve şişeyi çevirdi korkulan erken geldi akselin başına. Şişenin soru kısmı can cevap kısmı aksele geldim can sırıtarak sordu.
- doğruluk mu cesaret mj kardeşim ?
- cesaret lan hadi napcan
- yürek mi yedin olum sen dedi kerem alayla - peki kardeşim dizlerinin üzerine çöküyosun ve melise çıkma teklifi ediyosun eğer kabul ederse 2 hafta sevgili olucaksiniz şayet etmezse bi kere öpüceksin onu ama tabiki Dudaktan :) diye kahkaha attı can iki seçenekte benim yararıma nasıl olsa diye düşündü can.
- ya nasıl olsa bu feminist kabul etmicek ben şimdiden öpiyim kurtulalım dedi Aksel pişkin pişkin. Melis itiraz edicekti ama düşündü tam tamına 2 hafta onu sinir edebilirdi. Hemde hödükle öpüsmemis olurum diye geçirdi aklından melis.
- Hayır abicim sen teklif edicen cevap kısmı meliste cevaba göre karar vericem hadi bakayım dedi can sırıtarak. Herkes gülüyordu akselin haline baya hemde :)
Aksel dizlerinin üzerine çöktü ve melise bakarak:
- benimle birlikte bir yolda yürümeye varmisin dedi bunları söylerken basit bişey olmasını istemedi sonuçta ilk defa bi kıza çıkma teklifi ediyordu. Hemde o hiç bi zaman basit bir adam olmamıştı ki zaten. Kafasını yerden kaldırdığında yüzüne şaşkın bi ifadeyle bakan Melisle karşılaştı diğerleri ise hep bir ağızdan Evet de evet de diye tezahürat yapıyorlardı melise. Melis silkelenip şaşkınlığını attı üzerinden sonra ise cevap verdi ama bu cevapta basit bir cevap değildi.
- seninle tek bir yolda değil her yolda yürürüm dedi melis evet diye bağırdı birde :) bu sefer şaşırma sırası digerlerindeydi melisten bunu asla beklemiyolardi. Aksel olayın heycanıyla melise sarılıp onu kucağında döndürdü naptiginin farkına varınca Melisi yere bıraktı. Herkes alkışliyordu onları melis utancindan bakmıyordu yüzlerine ama içinde tuhaf bi mutluluk vardı. Aksel nedenini bilmesede gülümsüyordu. Mutluydu galiba silkelenip kendine geldi ve diğerlerine dönüp:
- hadi yeter bu kadar gösteri malum yarın odun kesicem ben yatıyorum iyi geceler melise dönüp:
- iyi uykular sevgilim dedi alayla melisin yanağından bir makas alıp yukarı odasına çıktı. Melis şoktan çıkıp akselin arkasından hödük diye bağırdı. Zeynebi alıp odaya çıktılar onlarda herkes mis gibi bir uyku çekmeye gitti. Melis bu gece olanları düşünerek ve aksele neler yapıcağını düşünerek keyifle uyudu. Keremse zeynebin hoşlandığı kişinin kim olduğunu düşünerek uyuya kaldı. Aksel içten içe Melisle sevgili olduğu için Mutluydu ama bunu dışa vurmaya hiç niyeti yoktu. Zeynep keremin neden öyle bir soru sordugunu düşünürken tatlı bir uykuya daldı. Ve taze çiftimiz birbirlerine sarılarak askla uyudular.

10. BÖLÜM SONU
yorum yapın lütfen ya :(((

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİZ VE BİZ :) ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin