6

62 7 2
                                    



Multi Naz:>

Nasılsınız??

💖🔐

Saat 10 a gelirken hazırlandım ve kafenin lobisine ilerledim. Ali'yi beklerken bu bilinmeyenin kim olduğunu düşünmeye çalıştım.

Çalıştığım kafe iki bölmeliydi, alt katında sabahları üst katında ise şarkı dinlemek isteyenler için ayrılan bir bar kısmı vardı.

Ali kuzenim, oda buranın sahibinin oğlu. Amcamın olduğu için arada sırada buraya gelir ve yardım ederdi. Akşamları bende kalır ya da evine giderdi.

Onu bekliyordum şimdi, bu arada ben Naz. Naz Açar. Babamı ve abimi trafik kazasında kaybettim annem ise yaklaşık bir senedir derin bir uykuda. Yaşaması pek olası değil diyor doktorlar ama ben annemin fişini çekecek kadar güçlü değilim.

10.sınıftan sonra okulu açıktan okumaya başladım. Üniversite için bir hayalim yok. Şarkılar söylemeyi çok severim bu yüzden hayatımı kıyıda köşede geçireceğim muhtemelen. Öğretmenlerim ders notlarım iyi olduğu için okula yüz yüze devam etmemi istese bile tekrardan o okula döneceğimi sanmıyorum.

Benim hayatım hakkında bir şeyler bildiğini iddia eden bilinmeyen birisi var, kim olduğuna dair bir fikrim yok ama hayatıma alacak değilim.

Ali geldiğinde gülümseyip lobiden ayrılıp dışarıya çıktık. Taksi çağırmak için beklerken ona bilinmeyenden bahsettim.

Çalgıcı(Anonim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin