16

39 6 1
                                    




Bilinmeyenden~

Sessizce Naz'ın gelip şarkıyı söylemesini bekliyordum. saçlarımı geriye attım ve gitarımın telleri ile oynamaya başladım.

Evet ben onun yanı başında o şarkı söylerken gitar çalan biriydim. Bir el omzuma dokunduğunda irkilerek başımı kaldırdım

"Neye daldın öyle?"

Gelen Aliydi. Ali ile hoşsohbetimiz vardı bir de bir ortak arkadaşımız.

"Şarkı notalıyordum."

Dedim.

"Bugün rakı atalım sahilde yer ayırttım."

Deyip yanımdan uzaklaştı. Bu sırada ince belli Ceylan gözlüm yerini aldı. Bana döndü hergün böyle göz göze geliyorduk sadece şarkı ismini söylerdi birde selam verirdi arada.

Yine sigara içmişti belliydi. Bu sefer bordo bir ruj ile dudaklarını kapamıştı. Üzerinde ise pudra bir kazak vardı.

Mutsuzdu.

Yetersizdi.

Yenikti.

17 yaşında kanadı kırık bir kuştu.

Çocuktu.

"Herkese merhaba gençler bugün kalbenden gidelim istedim. Uyar demi?"

Batarist ile konuşmaya devam etti. Gözleri bana kaydı onay alınca hafif tatmin olduğunu belirtti ve

"Sadece"

Dedi. Topluluğa dönüp

"Merhaba millet. Başlayalım bakalım gecemiz hoş olsun."

Bazıları kadehlerini kaldırıp tokuşturdu. Naz mikrofona vurup başladı. Onu Öylece izlemeyi çok severdim. Gitar çalarken de izlerdim ama farklı bir havası vardı.

"Aslında hikaye şöyle herkes sevdiğinin kahramanı olmak ister, her şey sevgiyle ilgili insan, sevdiğini arar her zaman. Yollarda, sokaklarda, evlerde her yerde diyor kalben."

Kafasını eğdi bir kaç saniye sonra bizdeydi sıra.

İşte hergünüm okuldan sonra her anım oydu. O ise saat 5 ten sonra hep buradaydı.

Çalgıcı(Anonim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin