45

41 4 0
                                    


Ne kadar anonim kısa türlü bir hikayede olsa güzel ve ayrıntılı bir sonu hak eder. 🙏🌻

Bu yüzden biraz uzun bir bölüm olabilir

Nasılsınız?

İyi okumalar herkese

💖💞🔐


Esen rüzgardan dolayı arada sırada burnum akıyordu, burnumu çektikten sonra gökyüzüne baktım, yürüdüm, düşündüm, düşündüm ve düşündüm.

Fazla yorulmuştum çok fazla. Arkamdan takip edildiğimi hissediyordum ama onun bilinmeyen olduğuna emindim. Bir süre sonra beklediğim gibi bir mesaj aldım

Bilinmeyen: neye dayanarak tek başına yürüyorsun yine

Naz: sana

Bilinmeyen: Naz senin evine yakın olan o boş parka gelir misin?

Bilinmeyen: artık tanışma vakti

Bir an duraksadım midemde olan yanma hissi heyecandan olmalıydı. Arkama bakmadan yinede yürümeye devam ettim. Yaklaşık bir saattir yürüyordum. Bedenim yorgunluğunu hissedemez olmuştum artık.

Şimdi şu an bilinmeyen ile tanışacaktım. Aslına bakarsan haklıydı en yakın zamanda girdiği gibi hayatımdan da çıkmalıydı çünkü ne kadar istemesemde hayatımda değer verdiğim hoşlandığım merak ettiğim birisi vardı.

Onun adına çok üzülüyordum. Parka geldiğimde derin bir nefes verip ilk geldiğimde oturduğum salıncağa oturdum. Çantamdaki sigara paketini elime aldım ve üstündeki resimlere baktım.

"Geldin mi?"

Kısa bir sessizlikten sonra

Bilinmeyen: evet

"Aslına bakarsan haklısın hayatımda hoşlandığım değer verdiğim birisi olduğunu bilerek hayatımdan çıkmak istemen doğru bir davranış. Üzgünüm adına çok üzülüyorum bilinmeyen seninle arkadaş olmayı çok isterdim, ne kadar iyi kalpli olduğunu biliyorum."

Bilinmeyen: hayatından çıkacağım ne malum?

Bir an anlamadım sigara paketinden bir tane çıkartırken tanıdık bir ses duydum.

"Şaşıracaksın muhtemelen, bugün şu saatten sonra ya hayatından çıkacağım ya da hep hayatında olacağım."

Sağıma gelmişti. Barandı bu. Yüzüne döndüğümde elinde gitarını gördüm.

"Naber güzellik?"

"Yine içeceksin demi? Ah ne akıllanmaz bir kızsın. Neyse sana bir şarkı armağan etmek istiyorum."

Yanaklarım yanmaya midemdeki karıncalar çoğalmaya kalbimde ise filler tepişmeye devam ederken şaşkınlıktan ne diyeceğimi bilememiştim bile.

Önüme geçip çim kısmına oturdu ve gitarını çalmaya başladı.

"Ağla dedin bana şu haline iyice baka baka
İnanmadın bana gözlerimin içine baka baka"

Çalgıcı(Anonim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin