Mikrofona vurdum ve ses gelince başladım."Merak edenleriniz olmuş dün, neden şarkı yoktu Naz nerede? Ah sesimi bu kadar seviyor olanlarınıza teşekkürlerim sonsuz."
Oturduğum minderde beni dinleyen kişilere baktım.
"Dün babam ve abimin ölümünün 3.senesiydi."
Üzüntülü nidalar gelmeye başlayınca tebessüm ettim kahkülümü düzeltip devam ettim.
"Kendimi evime hapsettim ve kafamda sürekli dönen o döngüye bedenimi de soktum. Videolar izledim, fotoğraflara baktım, anılarımızı tekrar gözden geçirdim. Bir kaza dedim kendimce, hani bir kaza işte tüm ailemi elimden aldı."
Beni dinleyen Öylece kendini kaptırmış birisi annemi sordu.
"Annemde o günden sonra derin bir uykuya daldı duyuyor beni ama direncini daha toplayamadı sanırım açamıyor gözlerini babam abim olmadan nasıl Ayakta durur hala korkuyor galiba ."
Yutkundum ve içeridekilere göz gezdirdim. Birisi burada olan birisi Bilinmeyendi.
"Biz gerçekten çok güzel bir aileydik şimdi ise Açarlardan bir ben kaldım."
Güldüm
"Sizlere sadece bugün bir şarkı armağan edeceğim abim için babam için annem için Açarlar için. Sizleri seviyorum bir ünlü değilim belki ama sesimi seviyorsunuz."
Bir çok kafadan güzel homurtular geliyordu. Arkama döndüm gözlerim dolu doluydu
"Seni çok özlüyorum Tuğkan."
Dedim. Sadece gitariste söyledim çünkü tek ona ihtiyaç vardı oda bana öyle bakıyorduki etkilenmişti herhalde hayatımdan.
"Tanıyamıyorum kendimi,
Bi şekilde seni özlerken buluyorum.""Bakarken öyle bazen uzaklara
Uzaklarda çizili anılarım"Durdum gözlerimi sildim devam ettim
"Bir otel odasında
Sert bir sigara bir de ısınmış bira
Öyle boktan işte bazen
Keşke...
Olsan.""Yazıp yazıp silmelerim çok yine
Derdime derman kelimeler yok niye?
Yıllar geçmiş artık zor bir de
Seni çok özlüyorum"Sizleri çok özlüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çalgıcı(Anonim)
Teen FictionŞarkı söyleyip bir türlü geçmişi düşünmeyi bırakamayan bir kız ve ona aşık gitarist bir çocuğumuzun hikayesi, biraz kendimden kattım iyi okumalar Argo içerir Şiddet de içerir belki