•In Hell I'll Be In Good Company•

178 28 21
                                    

ستارگان این قسمت :
کیم سوکجین ،کیم نامجون
             با حضور افتخاری کیم جونگده

موهای مشکی رنگش رو پشت گوشش گذاشت و درحالی که به خودش یاد آوری میکرد آرایشگرشو اخراج کنه به کارگردان خیره شد.

"سه دقیقه دیگه فیلم برداری شروع میشه."

چونشو به دستش تکیه داد و نگاهی به اطراف ست انداخت کوچیک تر از اونی بود که فکرشو میکرد شاید نباید درخواستشونو قبول می کرد.

"سلام به همگی،من مجری برنامه  یاگان هدام، مین سو هستم."

"سلام، منم کوانگ مینم."

نیم نگاهی به مجری ها انداخت و لبخندی زد.

"مین سو شی شنیدم شما یکی از فن های پر و پا قرص دراما هستید."

زنی که اسمش صدا زده شده بود صورت متعجبی به خودش گرفت و با صدای دراماتیکی گفت:"من؟؟"

مجری مرد خنده الکی ای کرد و ادامه داد:"بله! فکر نکن توییتات رو راجع به کی دراما رو نمیبینم!"

زن خنده خجالت زده ای کرد و موهای بلوندشو از صورتش کنار زد.

"احتمالا سریال 'شیطان در لباس مبدل' رو دیدید!" مرد به دوربین خیره شد و ادامه داد:"سریالی که بالا ترین ریتینگ رو توی kbs داشته و مطلب داغ بحث توی اسن ان اس بوده."

"معلومه که دیدمش! مگه میشه سوکجین شی توی یه دراما حضور داشته باشه و من نبینم؟"

با گفتن اسمش لبخندشو عمیق تر کرد و به سمت صحنه رفت.
"و ما اینجا هستیم با کیم سوکجین بازیگر افسانه ای که دنیای سینما کره رو به آتیش کشیده."

تعظیمی به مجری ها کرد و درحالی که میخندید رو صندلی وسطی نشست.

"سلام کیم سوکجین هستم."

"یا کیم سوکجین شی! مگه لازمه خودتو معرفی کنی!! به هر حال مگه کسی پیدا میشه کیم سوکجین فرشته شرق رو نشناسه."

لبخندی به مین سو زد و درحالی که سرشو تکون میداد با خجالت گفت:"اینجوری نگید مین سو سونبه نیم."
کوانگمین پوزخندی زد و دستشو دور گردن سوکجین انداخت:"نمی فهمم چطور میتونی اینقدر متواضع باشی سوکجینا! بازیگری مثل تو که با هر سریالش جایزه بهترین بازیگر مرد رو هر سال رو هوا میزنه هنوز به فروتنی سال های دبیوشه!"

"سوکجین شی از وقتی خبر اومدن تو به برنامه ما پخش شده فن ها هرروز کلی نامه و هدیه برات فرستادن." زن خنده دیگه ای کرد و به تپه ای از نامه ها و هدیه های بسته بندی شده روی میز اشاره کرد.

سوکجین لبخند دیگه ای زد و با صدای هیجان زده ای رو به دوربین گفت:"واقعا؟؟ممنون از همگی!مطمئن باشید تک تکشونو میخونم."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 16, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

summon the satan bitchWhere stories live. Discover now