"Velika zbrka"

3.3K 421 73
                                    

Gala

Znam šta misli i ima puno pravo. Imala sam ne jednu, već više prilika da kažem ali odlučila sam da ćutim. I šta sam dobila?

"Gala, reci mi da ovo nije istina?"

Nekako sam došli kući. Pravila sam se da nije ništa. Ali Genaro je znao. Ako je znao Casius, znao je i on. Uostalom kralj je besneo hodnikom. Kada je Casius otišao kod njega, ja sam pobegla i sama došla kući. Genaro je došao nedugo posle mene.

"Varaš me? I to sa princem?"

Počeo je besno sa vrata. Da, sad on nastavlja tamo gde je Casius počeo.

"Zato želiš razvod?"

"Ne, naravno da ne."

"Aha, sve ti verujem. Sad pucaš ni manje, ni više nego na princa..."

"Dosta!"

Ovo više nije bio moj muž. Nije bio onaj čovek za koga sam se udala. Iz njega je govorio stranac.

"Sebičan si kao i uvek."

"Ali ne poričeš? Sram te bilo, Gala!"

"Briga me, znaš?! Bila sam uzorna žena pet jebenih godina, gledala u tebe kao u Boga, a ti? Šta si mi ti dao Genaro? Jedno veliko ništa."

Mahala sam rukama jer sam ostajala bez vazduha. Ne mogu ja ovo.

"Propagiraš porodicu i natalitet, a gde nam je dete onda?"

Bacila sam pogled na sto i videla sam jasno. Casius i ja danas u šumi.
Koliko zaludnih ljudi ima, koji se bave tuđim životima? Nikad ih neću razumeti. Oduvek sam gledala samo sebe i svoje dvorište. Ali nismo svi isti, a ovakvi na ovome zarađuju.

"Jebote, rekla si da nisi spremna!"

"Nisam bila spremna prvih godinu dana! A ako slučajno ne znaš... Prošlo je već pet!"

Nemoj plakati, nemoj plakati...

"Opeglaćeš ovo kako znaš i umeš... Naravno, za sada razvod otpada."

"Ne, Genaro... Jesi li lud?"

Zamalo što nisam skočila na njega. Ne može mi ovo raditi.

"Jesam, isto kao što si ti princeza. Kralj je očajan, tvoj isto a ti si...kurva."

Krenula sam da ga udarim kad se začulo jako lupanje na vratima. Bože, daj mi snage.

"Gala Marci, pođite sa mnom."

Ispred mene stajao je div. Obučen u crno sa bubicom u uvetu.

"Ko ste vi?"

"Leo, telohranitelj kraljevske porodice. Naređenje je da vas sklonimo na nekoliko dana. Spakujte samo osnovne stvari i požurite."

O Bože, ovo je ozbiljno. Jako ozbiljno.
Uvalila sam Casiusa u sranja i mogući skandal.

"Brzo ću."

Možda je bolje da odem. Svakako ne bih ostala sa Genarom nakon njegove izjave. Pogledam po dnevnom boravku i njega nema. Ponovo se zatvorio. Odlično.

"Evo... Ovaj... Mogu da se sklonim kod majke. Ona živi sama na imanju, izolovana je."

"Negativno. Njeno imanje je već pod opsadom paparaca."

Ona verovatno šizi. A Hana? Joj...

"A sestra, moram se čuti bar sa njom."

"Idemo gospođice. Videćete se sa sestrom nakratko, a potom nastavljate u sigurnu zonu."

Kontroverzni princ (serijal Prinčevi #3)-završena✔️Where stories live. Discover now