"Ne verujem"

3.4K 393 52
                                    

Casius

"Pojavio se moj otac."

Kao što je i obećala Gigi je uveče došla kod mene. Bilo mi je drago jer se viđa sa Lory, to mi dodatno garantuje da će biti bezbedna i ne brinem.
Ležimo goli, zagrljeni i zapetljani. Obožavam ovaj osećaj, kao i spoznaju da više nije samo sex u pitanju. Sve je u vezi nje drugačije i zato se upoznajemo.

"Zar tvoj otac nije poginuo?"

"Jeste, ali to je čovek koji me je odgojio. Hana je njegova, ja nisam."

"I šta sad želi?"

Mazio sam je po kosi i leđima. Katkad bi došao do guze, ali sada smo pričali ozbiljno. Stavi svoje hormone po kontrolu Cas. Možeš ti to.

"Da me upozna."

"Uh, zajebana situacija."

"Šta bi ti uradio Cas?"

Podigla se i došla mi blizu. Sve više smo otvoreno razgovarali. Onaj idiot joj više nije smetao, ali znao sam da će doći dan kada će otići tamo po svoje stvari. Padne mi klapna kad pomislim na to. Slomiću mu ruke ovaj put... Ako je samo pipne...

"Cas?"

"Ne znam lutko. Ne sviđa mi se to. Zašto sad odjednom želi da te vidi?"

"To sam se i ja pitala. Znaš, čudi me da je moja majka uopšte uzela u razmatranje."

Poljubio sam je u čelo.

"Možda želi da te obezbedi, možda se sažalila jer nemaš više očinsku figuru, šta znam..."

Nisam mogao da sudim jer sam ja osim oca imao još dve očinske figure u Dariusu i Maximusu. Čak i kada smo mislili da je Di mrtav, pojavio se Max i zauzeo njegovo mesto.

"Treba da razmislim. A ti, kad putuješ?"

Polako sam okrenuo njen pogled ka mom. Voleo sam da gledam njene oči, njih sam jedino video onda kada je nosila masku. A vreme leti i uskoro moram da počnem sa treninzima i pripremama za novo prvenstvo. Takođe, i klub sam zapostavio ali Cordelija dobro radi svoj posao.

"Zašto ne bi pošla sa mnom u London?"

"Molim? Ti si lud."

"Zašto?"

"Pa nismo li se dogovorili da idemo polako? Mislim... Ovo nisam očekivala, ovde mi je porodica, posao..."

"A ja? Gde sam ja tu?"

Jebeno, kako sam dospeo u ovu situaciju? Jesam li zaista zateleban u nju onako kako me Di zeza?

"Cas, to su ozbiljni koraci a znaš da sam upravo izašla iz propalog braka."

Dobro, možda je jesam prepao. Prepao sam i sebe. Nikada nisam ni sa kim živeo, osim sa porodicom i to svako na svojoj strani dvora.

"Razmisli o tome."

"Hoću."

A onda mi je sinulo. Sex nas je povezao. Sex će mi i pomoći da je uverim. Mora. On me nikada nije izneverio.

"A sada dođi da ti pokažem šta bi svakodnevno propuštala..."

Povukao sam je na sebe i počeo da sviram po njenom telu.

"Svakodnevno?"

"Mmmmm, možda i više puta dnevno."

.........................

Ludim već cela dva dana. Nisam video Gigi, nisam je ni čuo. Od nje sam dobio dve šture poruke koje su više ličile na odjeb nego na bilo kakav pristojan odgovor. Što je najgore i Lory nema a Rebeca ćuti. Nešto je tu mutno. Ona govori da ništa ne zna, ona??

Kontroverzni princ (serijal Prinčevi #3)-završena✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora