5.Bölüm: Tehlikeli!

53 7 0
                                    

Yazardan..

Gece, Ediz e çarpan arabayı, sahibini ve yaptıranı ögrendiginde öfkeden deliye dönmüştü. Barış ın barına gitmesi için Arda ya bir bakış atması yeterli olmuştu.

Yaklaştıklarında Gece elini torpidoya uzatarak silahı aldı ve bel boşluguna koydu, aynı zamanda düşünmeye devam ediyordu. Barış Gece nin eski sevgilisi ve Ediz e ayak bagı olan biriydi, birnevi düşman.. Şuana kadar Gece ye hic zarar vermemişti bu yüzdende Gece, Ediz ve Barış arasına girmiyordu. Ama şimdi hem Ediz e hemde kendine zarar vermişti. Bunun hesabını ödeyecek  diye düşündü.

Barın önüne geldiklerinde Gece hızla kapıyı açtı ama inemeden bileginden çekilmesiyle kapıyı kapatıp Arda ya döndü. 'Ne var Arda' dedi buz gibi sesiyle 'Gece sakin ol' Arda, Gece ye nazaran daha sakin konuşmuştu. Bu Gece yi dahada sinirlendirirken kafasını saga sola salladı, konuşmak degil o bara girip Barış ın beynini dagıtmak istiyordu.

Arda daha ne oldugunu anlamadan Gece kapıyı açıp hışımla indi ve bara dogru büyük adımlarla ilerledi. O an aklını babası sayesinde ögrendikleri doldurdu, babası onunla ilgilenmedigi, tek kaldıgı ve okuldan serserilerle karşı karşıya kaldıgı için sokak dövüşü, yakın dövüş ve boks dersleri almıştı. Bar kapısına geldiginde kapıdaki korumalar selam vererek geçmesine izin verdiler. Onlar bile çekiniyordu kızdan,uzun koridoru geçip merdivenlerden çıkarken aklına Ediz le yaptıkları atışlar geldi. Ediz her hafta sonu onu ormana götürürdü ve beraber nişan alıp atış yapma üzerinde çalışırlardı. Ardından karşılıklı dövüştükleri zamanlar geldi aklına... Aglamak istedigini düşündü. Sonra da hemen bu fikri aklından sildi şimdi degil sonra...

Kapıyı açtıgında Barış patron sandalyesinden kalkıp Gece ye dogru ilerledi. Barış ın bir adım daha attıgında Gece en sert yumrugunu Barış ın yüzüne geçirdi, yüz ifadesini bozmadan elini salladı o sırada odaya Arda da giriş yaptı, hızla Gece ye yaklaşarak kulagına egildi. 'Ediz uyanmış.. Gidelim, sonra halledicez. Tamam mı?' Gece gözünden kaçan damlaya engel olamadı sert bir şekilde damlayı silip odadan çıktı.

H A S T A L I K Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin