6. Canım Acımadı mı?

43 6 0
                                    

   Sen olmazsan ben olamam..

Gece arabanın durmasıyla kendine geldi, geçen zamanın farkına varmamıştı. Hala belinde olan silahı çıkarıp ona odaklandı.... Silahı torpidoya bıraktıktan sonra kapıyı açarak arabadan indi, hala öfkeliydi, kırgındı, yorgundu.. Arda Ediz i aldıkları odayı doktordan ögrendikten sonra ilerlemeye başladılar.. Kapının önüne gelene kadar Gece ne kadar yürüdüklerinin farkına varmamıştı, kısa bir süreligine kalbinin sıkıntıgını hissetti. Elini saçlarından geçirerek kapıya uzattı, kendini odaya attıgında aglamamak için gösterdigi çaba takdire degerdi...

Ediz yatakta uzanıyordu, uyanıktı sorun bu degildi zaten sorun Ediz in üstünde oturan ve dudaklarına yapışmış olan Esra ydı.. Gece ne diyecegini bilemeden öylece dikilmeye devam etti, kalbinde başlayan yangının tüm vücudu kapladıgını düşündü, keşke dedi kız kendi kendine, keşke silahı arabada bırakmasaydım.. Arda bakışlarını bir Ediz e birde Gece çevirdikten sonra kaşlarını çattı.. Ediz hala onları farketmemişti. Bundan sonra farketmese daha iyi diye düşündü çocuk. Arda dan çıkan sahte bir öksürükten sonra Ediz ve Esra onlara döndü, Ediz in şaşkınlık ve pişmanlıkla açılan gözleri, Esra nın utanma ve pişmmanlıkla açılan gözlerine daha fazla dayanamadı Gece bogazındaki yumruyla beraber çıktı odadan Arda nın Ediz e bagırışının ardından odadan çıkışını duydu kız, sonra arkasından Gece diye bagırışını.. Durmadı aksine koşmaya başladı garip olansa hala aglamamış olmasıydı.. Neden aglamıyorum diye düşündü hastane bahçeni çıktıgında kalbim en büyük darbeyi almadımı? Canım acımadımı? Neden aglayamıyorum..

Kendini arabaya attıgında kapıları kilitledi, elini anahtara götürdügünde yüksek sesle bir küfür salladı. Anahtarın onda olmadıgını o an farketmişti, kız ne yaptıgını bilmeden direksiyonun altına egildi elini ileri atarak iki kabloyu tuttu ve kendine çekti iki kablo ucunu birbirine deydirmeye başladıgında motor çalışmaya başladı. Arda hala cama vurarak çıkmasını söylüyordu, gözleri hastane kapısına kaydıgında Ediz in kolunda doktor la aksayarak çıktıgını gördü. Başını iki yana dogru sallayarak yüzündeki ıslaklıgı sildi. Aglamış oldugunun o an farkına vardı Gece, eli torpidoya gittiginde hızla silahı çıkarıp yanındaki yolcu koltugunun üstüne koydu. Kız hızla el frenini indirerek gaza bastıgında araba kulakları sagır edicek şekilde çıglık atarak hastaneden uzaklaştı.

H A S T A L I K Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin