Bazı nedenlerden ötürü birkaç gün ara vermem gerekmişti ve bu sürede bana fazlasıyla destek olan kişiler oldu. Özellikle isim vermek istemiyorum, siz benim için çok özelsiniz ve hep öyle kalacaksınız. Bu zor anımda yanımda olduğunuz bana her daim destek verdiğiniz ve beni motive ettiğiniz için hepinize minnettarım. Sayenizde çok çok daha iyiyim bu yüzden bu uzun bölüm size ithafım olsun...
Hepinizi çok seviyorum iyi ki varsınız, iyi ki tanışmışız...
💛💛💛
Herkese merhaba öncelikle birtakım şeyleri açıklamam gerek çünkü bazı noktalar fazlasıyla karışmış anladığım kadarıyla.
O cinayetin olduğu gece yani köşkteki, Rosé'nin ailesini kaybettiği cinayetin olduğu gece, Rosé gördüğü şeylerden dolayı korkktuğundan köşkten Lalisa'nın yanına kaçmıştı. Bu cinayete Rosé'nin 'dadısın kızı' olan Ga Young da şahit oldu. Aynı zamanda - detaylar bölümünden hatırlarsanız o cinayette üç kişi öldü, Rosé'nin annesi, babası ve dadısının küçük kızı 'Rose'- orada ölen küçük kızın yani (Rose'un) ablası da Ga Young.
(Rosé'nin dadısı Lina'nın sadece iki kızı vardı; Ga Young ve Rose.) Cinayet olduğunda Rosé yani Chaeyoung ve Ga Young 8 yaşında küçük Rose ise 3 yaşındaydı.
O gece kardeşinin öldüğünü gören Ga young da anın verdiği şoktan bayılmıştı ve yaklaşık iki ay komada kaldı. Bu sırada, dışardan gelen, evdeki çalışanlardan biri polise cinayeti ihbar ediyor, ve polisler cesetlerle birlikte Ga Young'u da götürüyorlar.
Rosé aslında, o gün ölen çiftin kızları olan Park Chaeyoung. Ama Rosé o gece evden kaçtığı için polisler Ga Young'u Park Chaeyoung sanıyorlar. Çünkü onu daha önce hiç kimse görmemişti. Ga Young, iki ay komada kalıyor ve komadan uyandıktan sonrada bunu reddetmeyip herkese kendini Park Chaeyoung olarak tanıtıyor. Ve Rosé kimseye gerçeği anlatmasın diye onu kardeşini öldürmekle tehdit ederek susturuyor. Ve Rosé asıl ismi olan 'Chaeyoung'u' Rosé ile değiştiriyor. (Dikkat edin ölen küçük kızın adı 'Rose', Chaeyoung'sa 'Rosé')
Ga Young'un Rosé ile uğraşma amacı ise o gece ölen kardeşinin intikamını o aileden kalan tek kişi olan -öyle olduğunu düşündüğü- Rosé'den almak.
İşte böyle, umarım artık daha açıklayıcı olmuştur. Hala anlamadığınız noktalar varsa çekinmeden sorabilirsiniz.
Belirtmek istediğim diğer bir hususta şu ki;
bu bölümde, 'Chaeyoung' olarak geçen karakter aslında Ga Young, umarım anlatabilmişimdir.Keyifli okumalar~
♥️
Jennie, mutfak kapısına yaslanmış bir halde -yaklaşık yarım saattir- pür dikkat karşısındaki abisini inceliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mystery Of The Town
FanfictionPark Chaeyoung; Kasaba halkını korkutan karanlık sırrın ardındaki isim. Halkın, bu sırra dair yalnızca bir şeyi bilmesine izin verilmişti. Ancak bilinmeyen kısmın ardındakiler, kasabalıların bile tahmin edemeyeceği kişilerdi. Park Chaeyoung x Park J...