Bölüm 05.07.2024 tarihinde tamamen düzenlenerek yeniden yayımlanmıştır. Yeni haliyle bir kez daha okumanızı rica ediyorum...
Keyifli okumalar...🧡
"Ne demek bir cinayet?"Jimin'in kendi tutamayarak karşısındaki gence sorduğu sorunun ardından Jennie de Jade'in koluna daha sıkı sarılmıştı. Çünkü duydukları tek bir kelimeyle bile hepsinin kanı donmuş, o anda ne düşüneceklerini bilemez bir hale gelmişlerdi.
"Yoongi! Senin ne işin var orada? Derhal buraya gel!"
Karşılarındaki, adının Yoongi olduğunu öğrendikleri, genç adam sıkıntı ile nefes verip tam gideceği sırada Jimin onu kolundan sertçe tuttu. "Hey hey hey! Bize bir açıklama yapmadan hiçbir yere gidemezsin."
"Çok üzgünüm lakin size haddinden bile fazlasını söyledim zaten, lütfen durumu daha fazla zorlaştırmayın." Yoongi pişmanlığı ses tonuna yansıyan kısa açıklamasını yaptığında tam tekrar gidecekti ki bu kez de onu Jennie durdurmuştu.
"Hadi ama! Bakın beyefendi; bizim yaşadığımız evde, belli ki tüm kasabaya korku salan ve onların tek bir kelime bile etmesine izin verdirmeyecek kadar korkunç bir cinayet oluyor ve kimse bunu o evde yaşayanların bilmesine izin vermiyor. Bu ne kadar adil? Lütfen biraz empati yapar mısınız? Kendinizi biraz olsun bizim yerimize koyun ve hiç değilse yüzeysel bir şekilde bahsedin bu olaydan. İki kelime ya! Hiç yoktan iki kelime söyleyin ama şunu düzgünce anlatın! Bir anda ortaya çıkıp, sadece 'bir cinayet' deyip, sonrasında da öylece çekip gidemezsiniz! Bunu siz başlattınız, devamını da getirmek zorundasınız!"
Jennie'nin hemen ardından Jade de ona destek çıkmıştı. "O haklı. Madem bir laf ettin, adam gibi bunun devamını getir."
Yoongi tam konuşacaktı ki, arkasından gelen ses onu yine susturmuştu. "Min Yoongi, tek bir kelime daha etme ve derhal işinin başına geç!"
Yoongi derince bir nefes alıp kendi tezgahına doğru ilerlemeye başlamıştı. Ama Jennie kararlıydı, ne olduğunu duymadan bu işin peşini bırakmayacaktı. Aslında biraz daha sıkıştırsa Yoongi her şeyi anlatacak gibi duruyordu lakin onun yanında duran kaba adam buna bir türlü izin vermiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mystery Of The Town
FanfictionPark Chaeyoung; Kasaba halkını korkutan karanlık sırrın ardındaki isim. Halkın, bu sırra dair yalnızca bir şeyi bilmesine izin verilmişti. Ancak bilinmeyen kısmın ardındakiler, kasabalıların bile tahmin edemeyeceği kişilerdi. Park Chaeyoung x Park J...