Multi Media:Esila Yiğit
Merhaba arkadaşlar yeni bölüm ile karsinizdayim lütfen okuyun ne olur zaten sınava çalışmaktan yazamıyorum lütfen beni de anlayın. Sizi seviyorum Iyi okumalar
Gökhan'ın Ağzından
Tam kafamı sıraya koyacakken sınıfa bir kız girdi ilk başta tam göremedim ama tam görünce. Of bu kız ateş ediyor resmen dedim tam da işime yarayacak tipteydi güzel zayıf tatlı zarif bir kız dı ona baktığımı görünce hemen gözlerimi kaçırdım bu kız tam benlik önce sevgili olur sonra kullanır atarım dedim şimdi sesini de duysam tam emin olurum en iyisi tanışmak dedim ve yerimden kalkıp yanına gittim.
Merhaba ben Gökhan dedim o da ben Esila dedi vay bu kız gerçekten bomba sesi yüzü her şeyi güzel bundan iyi iş çıkar dedim ve yerimi geçtim okul bitince bu kıza yapacaklarımı düşündüm gerçekten çok eğlenceli olacaktı😁.
Esila nın ağzından:
Okul bitince hemen eve gittim o kadar heyecanlıydım ki zaten kısa olan mesafe iyice kısa oldu eve girince direkt odama girdim üstümü çıkarınca aşağı annemin yanına indim annem"Kızım nasıl geçti ilk günün?"dedi ben de yani iyi geçti diye geçiştirdim içimden bomba gibi geçti hele Gökhan ile tanıştım dedim tabi bunlar anneme söylemek için fazlaydı.
Bir saat sonra babam geldi ve akşam yemeğini hazırlamaya başladık yemek hazır olunca sofraya oturduk babam hemen" Nasıl geçti kızım?" Dedi aha yine aynı soru iyi geçti dedim anneme söylemeyip babama söyleyecek değildim herhalde. Yemek bitince odama çıktım ve bugün olanları düşünmeye başladım. Gökhan gerçekten çok çekici birisiydi ve acayip yakışıklıydı ama içimden o çocukta bir sorun var diyor du tabi ki içimi dinlemeyecektim.Yatmam gerektiğini anladigim da geceliklerimi giydim ve yatağı girdim Gökhan'ı düşünerek uykuya daldım.
Sabah alarmın o bok gibi sesi ile uyandım erken yatsam bile uykumu bir türlü alamıyordum.Yataktan kalkıp duş aldım ve üstümü giyindim odayı kabaca toparladıktan sonra çantami da aldım ve aşağı indim. Mutfağa girerek kahvaltıyı hazırlayan anneme yardım etmeye başladım hersey hazır olunca babamı da çağırdım ve masaya geçtim. Herkes gelince yemek yemeye başladık.
Herkes yemeğini bitirince babama dönerek"Babacım biraz para verir misin?"dedim babam da"Veririm ama ne yapacaksın güzel kızım"dedi ben de" Okul da lazım olabilir babacım" dedim cüzdanını çıkardı ve " ne kadar vereyim"dedi ben de "100 yeter" dedim yüz lira vererek al kızım dedi ben de mutlulukla kaptım ve "baba yemeğin bitti ise gidelim mi?" Dedim bitti kızım dedi ve ayakkabilarimizi giyip dışarı çıktık.
Araya binip okula doğru yol aldık. Okula gelince hadi kızım görüşürüz dedi ben de görüşürüz diyerek arabadan indim ve okula doğru yürümeye başladım. Okula girince direkt gözlerim Gökhan'ı arada bana doğru geldiğini görünce gülümsedim. Yanıma gelince" Günaydın" dedi bende Günaydın dedim ve sınıfa doğru yürümeye başladık. Tam okula girecekken ayağıma takılan taş ile yeri öpmeye hazirlaniyordum ki hesap karıştı.
Gökhan'ın ellerini belimde benim ellerimi de onun ensesinde bulmuştum. Galiba beni düşmekten kurtarmıştı ama bir sorun vardı aşırı yakındık ve bu benim değişik hissetmeme neden oluyordu. Iyice kendimize gelince birbirimizi bıraktık ve okula girdik ona doğru dönüp" Gerçekten çok sağol sen Olmasaydın düşüyordum" dedim o da bir şey değil diyerek gülümsedi ve sonra geldigimizi anladık.
Hemen içeri girip sıraya oturduk ben resmen Gökhan'a karşı bir şeyler hissediyordum Aşk mıydı? Hayır her ne kadar aşkın ne olduğunu bilmesem de Aşık olup olmadığımı anlardım her halde ben ona Aşık değildim ama ona karşı çok büyük İLGİ duyuyordum bu bariz belliydi.
Evet arkadaşlar nasıl bölüm oldu? Sanki biraz daha heyecanlıydı sanki demi merak etmeyin diğer bölümlerde heyecan dan bıkacaksınız. Ama yine de güzel olacak neyse ben sizi tutmayayım sizin başka okuyacak kitaplariniz vardır. Sağlıkla kalın. Hepinize Çin seviyorum. Ha bir de şuraya da Gökhan'ı koyayım biraz gözümüz gönlümüz açılsın demi😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANDIRMACA AŞK (ARA VERILDI)
Teen FictionHiç bir şeyden haberi yoktu aşkın ne zaman gelip kapısını çalacağını bilmiyordu bazen çalmasını her şeyden çok istiyor bazen ölüm kadar istemiyordu ama kader onu başka bir dünya ile karşılaştırdı artık o her şeyi olmuştu...