1. BÖLÜM

14 4 1
                                    

18 EYLÜL


Bir pazar sabahıydı. Annemle babam evdeki eşyaları toplarken ben en sevdiğim dostlarımdan nasıl ayrılacağımı düşünüyordum.Annem

- Oğlum hadi kalk kahvaltı hazır

Kahvaltıya üzgün bir şekilde giderken aklımdan çıkmayan konu kahvaltı soframızda da devam etti.Babama "Baba gerçekten gitmek zorunda mıyız" diye sordum Babam ise"Oğlum hayat bazen istemesekde bizi sevdiklerimizden ayırabilir.Ben, senin oradaki okulunda da mutlu olucağını düşünüyorum" dedi.Babamın işinden dolayı bizden çok uzak bir yere gidiyorduk ...

2. BÖLÜM "HOUSTON"

Bütün eşyalar artık kamyondaydı evi son kez kontrol ettikten sonra yola çıktık.Eski evimiz küçük bir kasabadaydı Ancak büyük bir şehire yerleşmiştik.Yoğun trafik çekilemez hala gelmişti.Yolumuza bir saat kala şehir merkezine ulaştık artık her yer cafe ve restaront doluydu.İlk defa böyle bir yere geldiğim için çok şaşırmıştım.

Sonunda yeni evimize varmıştık eşyalarımız kamyondan indirildi ve evimize taşınmaya başladı.Ben koşar adımlarla eve girdim ve ev hayal ettiğimden kat kat daha güzeldi.Hemen odama gidip baktım odam çatı katı gibi çok güzel bir odaydı,tam istediğim gibi bir odam vardı.Babamın yanına giderek "Baba bu ev gerçekten bizim mi?" diye sordum.Babam "Evet oğlum bu ev artık bizim"dedi.Ama aklımdan çıkmayan tek soru "Acaba arkadaşlarım nasıldır "diyordum. Ev sonunda yerleşmişti ve hepimiz çok yorulmuştuk.Hemen uyuduk.Yarın yeni okuluma gidip yeni arkadaşlarımı tanıyacaktım. _ 3.BÖLÜM OKUL VAKTİ _ Sabah saat 08:05 de alarmın sesi ile uyandım çantamı hazırlayıp kahvaltımızı ettik .Babam işe giderken beni okula bıraktı elimdeki kağıt heyecandan sırıksıklam olmuştu ama sınıfım okunuyordu . Ve artık 6/A sınıfının kapısının önündeydim elim tirtir titriyordu.

Kapının kolunu açıp sınıfa girdim boş bir sıra bulup oturdum herkes bana bakarak yanındaki arkadaşıyla fısıldaşıyordu ve hoca gelmişti günaydın çocuklar diyip oturun dedi. Aramıza yeni bir arkaşınız katıldı dedi ve beni tahtaya çağırdı "kendini tanıtırmısın"dedi.

-Herkese merhabalar benim ismim Leo Hanrit buraya çok uzak bir şehirden geliyorum dedim.

Öğretmen ise peki Leo sırana geçebilirsin dedi yanımdaki arkadaşım hoş geldin diye fısıldadı .40 dakikalık dersten sonra herkes benle iyi geçinmeye başlamıştı.Artık önceki arkadaşlarımı çok özlemiyordum Hatta yeni arkadaşlarımla daha iyi geçiniyordum artık hayatımdan çok memnundum Babamın işleri gitgide büyümüştü .Hayallerimden kat kat mutlu olmuştum

VE SON

Yazar:Doruk Yıldırım

Yaş:11

Umarım beğenirsiniz

Yazılma Tarihi:20.06.2020

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 27, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeni HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin