El...

155 26 3
                                    

Suzy se îndrepta spre locul indicat de profesor, sub privirea arzătoare a lui IU care voia sa vada dacă e vorba de acel Jungkook pe care l-a văzut dimineața.
Și da... Chiar el. La fel de frumos și tandru. Cu mișcări elegante și pribbiri agere și impunătoare. Se vedea de la o posta cât de mândru e și totuși, chipul îl avea blând. O combinație atât de stranie și totuși atât de perfecta.
Ofta îngândurat, apoi își întoarse privirea spre colega ei, care privea obosita pe geam. Acum dacă se uita mai bine, ii putea observa cearcănele mari de sub ochii și căscatul repetat.
" Nu ai dormit azi-noapte?" ii șopti ușor la ureche.
" Mm? A... Nu prea.. Știi, mamei i-a fost rău și am avut grija de ea..." mima un mic zâmbet, și-și lasă capul pe banca rece.
" Bun! Haideți sa ne cunoaștem! Eu m-am prezentat, la fel și Suzy acum e rândul vostru! Vom începe cu primul rand de lângă geam."
Și asa fiecare student și-a spus numele.
" Mă numesc Kim IU" rosti destul de tare, sperând ca a fost auzita și de frumosul tânăr din partea cealaltă a sălii.
" Han Hyo Joo..."

***
" Și, cum ți se pare pana acum totul?"
" Destul de interesant,. Sper să pot spune asta și mâine..." chicotit ușor și își așeza mai bine ochelari pe ochi.
" Da.. Și eu sper.."
" As vrea... Să îmi găsesc și eu jumătatea, IU..." surâse trista și musca dintr-un covrig." Nu vreau sa fiu mereu singura... Știu ca nu sunt frumoasa și nu ma vrea nimeni... Dar chiar vreau o familie... Deja sunt la facultate, am o versta...nu vreau sa fiu o băbuța urata și singura. "
Chicotira amândouă, apoi se îndreptara ușor spre casa.

" Hm! Se pare ca stam în același cartier! " remarca fericita Hyo." O sa ne putem vizita și după ore, nu? "
" Bineînțeles! "
" Pai, ne vedem mâine, ne întâlnim aici. Pa!
"Pa."
IU a avut o noapte plina de gânduri... Și toate numai despre acel Jungkook...
Poate v-a avea și ea parte de fericire, măcar având șansă de al vedea zilnic.

Lasă-mă sa te privesc cum strălucești, cum zâmbești, cum te bucuri, lasă-mă sa fiu umbra ta...


Sᴏ Fᴀʀ Aᴡᴀʏ |  ʲᵉᵒⁿ ʲᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum