"Hai sa ne așezăm acolo ."îi șopti discret Joo lui IU , arătandu-i rândul al treilea de lângă geam .
"Mhm. Da . E ok acolo . "
Cele 2 fete s-au așezat în bănci ,ignorând ,, gloata"de tineri care intrau în sală.
"Uite , cum ți se pare desenul ăsta? " O întrebă Joo , întinzându-i o foaie pe care era desenat un peisaj care cuprindea cele 4 anotimpuri .
" Waw...e superb ! " Răspunse bruneta analizând desenul .
" Chiar ? Chiar..crezi asta ? " Chițăi tânără , așezându-si emoționată ochelari mai bine.
" Da. Chiar e superb !...Dar , de ce nu te-ai dus la o facultate de arte sau ceva ?"
"Oh...asta ....Pai , mereu mi-am dorit să devin pictorița, arhitect sau oricum o artista , dar...vezi tu, ...acest vis s-a spulberat in momentul in care eu și mama am rămas singure și pe deasupra mama s-a și îmbolnăvit de cancer ...și atunci mi-am dat că eu sunt singura care puteam și pot face ceva ca mama mea sa fie bine, și poate într-o zi și sănătoasă. Așa că am făcut tot ce am putut că sa intru la un liceu foarte bun și o facultate de asemenea buna , că serviciul pe care o să îl am , să-mi asigure un trai bun și mie și mamei ...."
"Joo...ești așa o fată sensibila și buna , o să vezi că pentru asta o sa fii răsplătită ! Sunt sigură că o să reușești în tot ce ți-ai propus !" Spuse IU îmbrățișându-o .Era prima data , după atâția ani cand îmbrățișa o persoana , asta după bunica sa , și își dorea să o protejeze. Han Hyo Joo era întruchiparea leita a gândirii ei și a ,,stilului" ei de viață.
Gândurile ei au fost întrerupte de intrarea unui tânăr , care , se pare că defapt era un profesor , pentru că purta sub braț, un catalog.
"Buna ziua ! Mă numesc Chan Khang , am 32 de ani și sunt profesorul vostru de informatică . Cu mine veți face cele mai multe ore , deci o sa va fiu ca un fel de diriginte , orice problema aveți , vorbiți cu mine , bine ? " Spuse acesta . Acest profesor era de-a dreptul tânăr și frumos . Totuși , IU incepu sa se gândească daca sigur e profesor , și nu un student care are chef de glume . Nici nu i-ar fii dat mai mult de 24-25 de ani .
"...pst, IU!"
"Hm? Ce e ?"
" Tu chiar crezi că asta e un profesor ?"întrebă , parcă citindu-i gândurile brunetei , Joo cu ochișori mari , privindu-l pe baia-bărbatul de la catedră.
"Pai ...da. Uite , are și catalog și toate cele . Și nu cred că la o facultate așa cunoscută că asta s-ar face farse . "
"Mm..mda, așa e " spuse și reveni la locul ei .
" Annyeonghaseyo !" Se auzi o voce de fată și în clasa își făcu apariția , o fată înaltă , cu un corp de invidiat, cu ochii mari și negrii , cu un par brunet și îmbrăcată elegant .(Așa era îmbrăcată și așa arată )
" Va rog să mă scuzați de întârziere ! " Spuse aceasta , privindu-l seducător de tânărul profesor , care ,săracul își lărgi puțin cravată și își așeză mai bine ochelarii pe nas.
"N-nu e nici o problema . Nu ai întârziat mult . " Spuse afișând un zambet larg . " Și dacă tot ești deja în picioare , poți să te și prezinți !"
" Annyeong! Eu sunt Suzy Bae ! Va rog să aveți grijă de mine !"
Spuse și făcu niste inimioare cu degetele , zâmbind radios .
" Poți să iei loc in banca din fața lui Jungkook, Suzy !" Murmura absent profesorul, arătându-i locul unde trebuia sa se așeze.Annyeong dragilor! Îmi pare sincer rău pentru absența mea, dar nu am fost într-o stare prea buna....
Sper ca voi sunteți bine și mulțumiri de noul capitol!
Vă rog mult mult să apăsați pe steluța și să vă scrieri părerea! Pwp🙏❤️❤️
CITEȘTI
Sᴏ Fᴀʀ Aᴡᴀʏ | ʲᵉᵒⁿ ʲᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ
RomansLee IU este o tânără din Corea de Sud care se chinuie sa supravietuiasca, alaturi de bunica sa , singurul membru din familie rămas în viață . La școală este mereu batjocorita datorita condiției ei de trai . Jeon Jungkook este fiul unuia din cei...