"Hey. ! Asta cred că îți aparține !" IU își ridică capul pentru a vedea cine îi vorbea .
In fața ei se afla o tânără cam d aceeași vârstă cu ea , înăltuță, cam grăsuță..., Cu un par maro și bogat , cu ochelari mici cu rame roșii și un zambet foarte larg și sincer .(Vă imaginați și voi că e grasa , mna 😅)
"Sunt ale tale ,nu ?" Accentuă încă o dată întrebarea tânără , întinzând telefonul și un caiet.
" Oh..da . Mulțumesc..."
"Cu drag! Și...îmi pare rău pentru ce ai pățit ...știi ...și eu am pățit la fel..." Spuse și își lăsă pentru câteva clipe capul în jos , după care începu iar să zâmbească .
"Dar nu-i nimic ! Viața merge înainte! Siiii...cat de rău poate sa fie ..., nu..?" Spuse încercând să se convingă și pe sine .
" E bine că măcar reușești să fii optimista ..." Ii răspunse IU luându-si lucrurile și băgându-le in ghiozdanul cam ponosit .
" Pai...daca tot ne-am întâlnit...cum te numești?"
"IU. Lee IU." Răspunse sec , și se ridică de pe jos scuturandu-si hainele .
"Oh , eu sunt Han Hyo Joo! Încântă de cunoștinta! " Spuse și își întinse mana entuziasmată.
IU ii privi un pic sceptica mâna. Nu era vorba că nu vroia sa se împrieteneasca cu acea fata chiar drăguță , dar nu a mai avut nici o prietena până acum și nici nu știa cum e sa ai una .
"De.. deasemenea..." Spuse și îi prinse mana cu hotărâre. Poate era momentul sa își găsească pe cineva cu care să vorbească și pe umărul căruia să plângă daca are nevoie , iar Joo părea foarte potrivită.
" Deci ...mm..cred că suntem în aceeași clasă ! Haide sa verificam ! " Spuse vesela și o trase pe IU până în n fata unui panou pe care erau prinse nișe fise cu numele elevilor.
"Lee ..Lee..Lee..Lee IU ! Uite aici ! Suntem în amândouă în clasa B ! Haide sa o găsim ! "
IU nu apuca sa mai comenteze nimic , că iar era trasa pe holurile facultății . Han Hyo Joo se pare că era o fire foarte activa , vesela , optimista și miloasă ,ceea ce pentru IU era chiar bine primit .
"Waa...știi cine mai e cu noi in clasa ?" Rupse tăcerea Joo.
"Mm..nu ?" Răspunse IU nesigură.
"Jeon Jungkook și Bae Suzy !"
"Nu știu cine sunt ." Spuse simplu bruneta .
"Până azi dimineață, nici eu nu știam , dar m-am lămurit o fată.
Deci , Jungkook ăsta, este cântăreț , actor și fotomodel, e fiul unui om foarte important din Seul , nu am reținut cum îl chema sau ce lucrează , mă rog , și e super cunoscut și e bogat și ...hm..w tipul hot și chestii de genul ..., iar Suzy , este și ea cântăreața și cică o să joace și într-o kdrama din iarna , dar nu știu sigur , ...dar cică e foarte sclifosita și cam își bate joc de tocilari și ...dar nu știu sigur..adică nu ai de unde sa știi până nu vezi . " Spuse gânditoare Joo și își scarpină ceafă frustrata .
"Aish ! Ce complicata mai e și lumea asta ! De ce mereu trebuie sa existe săraci și bogați , rai și buni ?! Nu înțeleg .."
IU își întoarse privirea analizându-o , Aveau aceeași gândire .
" Hei...știi ...toate au o importanță, totul are un sens , numai că noi nu vedem asta la timp , și ...eu nu am cea mai buna situație din nici un punct de vedere ...dar inca sper că într-o zi , ceva se v-a intampla și tot trecutul o să rămână doar o amintire ștearsă..."
"IU..." Spuse fata încet mici lacrimi făcându-se văzute la colțul ochilor ."Eu...eu sunt săracă ..și , și mi-a așa greu , iar mama...mama e și bolnava și nu știu ce să mai fac că sa o pot întreține și pe ea și pe mine...."
"Shh..e in regula..și la mine e la fel ...uite , o să trecem împreună peste . Bine ? Hai sa ne dam o șansă , și să ne salvăm reciproc . Ce zici ?"
Han Hyo o privi curioasa , apoi aprobă și o îmbrățișa strâns pe IU.
"Shh...e in regula..nu mai plange ."
Într-un final cele 2 fete au găsi clasa și au intrat .
De aici totul avea să se schimbe pentru amândouă.....
CITEȘTI
Sᴏ Fᴀʀ Aᴡᴀʏ | ʲᵉᵒⁿ ʲᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ
RomanceLee IU este o tânără din Corea de Sud care se chinuie sa supravietuiasca, alaturi de bunica sa , singurul membru din familie rămas în viață . La școală este mereu batjocorita datorita condiției ei de trai . Jeon Jungkook este fiul unuia din cei...