Bir zamanlar Piltover'da Corin Reveck diye bir adam yaşardı. Reveck, kızı Orianna'yı her şeyden çok severdi. Orianna, dans konusunda çok yetenekli olmasına rağmen League of Legends'ın (Efsaneler Ligi) şampiyonlarına derin bir hayranlık besliyordu. Bu hayranlık yüzünden, şampiyon olabilmek için çalışmaya koyuldu. Ne yazık ki, fazla kollanarak büyütüldüğünden ve saflığından dolayı, gereksiz ve tehlikeli sonuçları olan riskler aldı. Bu da acı bir şekilde ölümüne neden oldu. Orianna'nın ölümü, Corin'i kahretti. Derin bir bunalıma girerek, tekmaturjiyi takıntı haline getirdi. Kızının ölümünün hayatında bıraktığı boşluğa katlanamıyordu. Onun yerine koyabileceği, Orianna'nın Lig'e katılma hayalini gerçekleştirecek bir icat yapmaya karar verdi. Ortaya, kızının adını verdiği mekanik ölüm makinesi çıktı. Makinenin mutlaka Lig şampiyonu olacağının ve devrin ne yönde değiştiğinin farkında olan Corin, Orianna'nın hem arkadaşı hem de koruyucusu olan Top'u yarattı. Bu neredeyse ortak yaşamlı icat, mekanikten çok elektriğe bağımlı olan farklı bir tekmaturji çeşidini temel alarak yapılmıştı.
Şimdi Orianna'yla Top, Orianna'nın ara sıra pusulasını şaşırabilen ahlak anlayışını kendilerine kılavuz alarak, Lig'de savaşıyorlar. Orianna çevresindekilere uyum sağlamaya gerçekten çok uğraşıyor. Ama ne kadar uğraşırsa uğraşsın, Orianna asla insan olamayacak ve hep yabancı, huzursuz edici bir yönü kalacak. League of Legends'ın diğer şampiyonlarıyla sosyalleşmeye çalışsa da, egzotik doğasını pek azı kabullenebiliyor. Çoğuna göre Orianna sanki içi boş, ruhsuz, mekanik bir kabuk; üstelik ölümcül bir kabuk. Ama babasının gözünde mükemmel bir evlat olmaya devam ediyor.
''Gel dans edelim, biriciğim. Dans ederek yitip gidelim.''